روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

اشتباهی

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸ ب.ظ
ادم ها رو بخاطر اینکه اشتباهی عاشق شدن سرزنش نکنید...یه خاطر اینکه عاشق یه ادم اشتباه هم شدن سرزنش نکنید...خب ادمه اشتباه میکنه...یه روزی که خیلی سال بگزره...یه روزی که یه ضربه عاطفیه خیلی بزرگ بخوره...یه روزی که دیگه مطمئن باشه هیچ جوری اون ادم اشتباهی رو به دست نمیاره...یه روز بعد از اینکه سالها حتی صدای باد اون ادمو به ذهنش اورد...از خواب بیدارمیشه ومیبینه دیگه هیچی حتی یادگاری ها اونو به یاد طرفش نمیدازه یا یاداوری اون ادم اشتباهی دیگه دلش رو نمیلرزونهخودش یه روزی دست از دل میشوره و میفهمه اشتباه کرده شما فقط سرزنشش نکنیدیادگاری روز ولنتاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۴
زیرزمینی

نظرات  (۶)

بازدید وبلاگت کمه ؟
میخوای بازدیدت رو زیاد کنی؟
یه راه آسون و بدون هزینه واست دارم.
تبادل لینک کن
با وبلاگ من ( چون مخصوص تبادل لینک و افزایش بازدیده )
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۱۹ ربولی حسن کور
سلام
چشم چون شما گفتین سرزنششون نمیکنیم!
پاسخ:
سلام.دست شما درد نکنه
عامو! این ولنتاین چیه؟! این حرکتا جه معنی میده؟! اینا تهاجم فرهنگیه!!! وا اسفا! وا حسرتا!!
ستاد ضدحال زنی ولنتاین تبریک نشنیده ها!
پاسخ:
پس همدردیم فرداجون
راس میگی چون منم گرفتار این اشتباه شدم
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۰۷:۳۷ دوشیزِه مورچــ ــِه
ولنتاین چیست؟
سرزنش نمی کنیم ولی یکم غر که باید بزنیم.تا دفعه بعدی با حواس ده برابر جمع تر بره جلو..
پاسخ:
غر زدن بیفایدس...هم دردی بهتره ها