روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

ادم

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۴۷ ق.ظ
دلم هیجان میخواد...شورحال نوجوانی...خنده و گریه های الکی...یه ذوق دوباره...یه ادم که بی ترس بتونم از ترس هام براش بگم...یه ادم که جلوش خود خودم باشم...یکی که تنهام نذاره...یکی که همونی باشه که من میخوام یکی که راحت بشه باهاش حرف زد یکی که گوش کنه یکی که بشه فحشش داد...دلم تنگه برای دختر پرشر و شور سالهای اول دانشگاه...دلم یه ادم میخواد...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۱
زیرزمینی

نظرات  (۸)

۰۱ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۱ ربولی حسن کور
سلام
دیگه آدم گیر نمیاد
بیخود دنبالش نگردید
پاسخ:
سلام ولی من هنوز امیدوارم
میدونی معنی تبادل چیه؟ یعنی من بیام شما هم بیای. من اومدم....منتظرت هستم
امیدوارم هر چه سریع تر چنین آدمی پیدا شه

منم خیلی دلم ازین آدما میخاد

خیلی...
پاسخ:
امیدوارم
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۲۸ دوشیزِه مورچــ ــِه
چرا ابجی گیر میاد
اما پیدا کردنش یکم سخته
منم دنبالشم
شاید پیداش کردیم
پاسخ:
چی بگم والا امیدوارم...منکه همین ادمای دور و برم هم یکی یکی دارن میرن
من فحش خورم ملسه هاهر وقت فحش رو دلتون بود به خودم بگید..این دختر پر شر و شور قدیم باید زود بجنبه.زود بشه پر و شر و شوررررر.
پاسخ:
ادما وقتی بشون فحش میدی ناراحت میشن...نمیدونن ادم الکی فحششون داده
تصویب شد شما هر وقت حس فحش داشتی رو من حساب کنفکر کن من دکتر فحششماینجا تو وبت همه دکتر میان بالاخره منم یه تخصصی داشته باشم..
شما پر شر و شور شوو..فحشش ما می خوریم..خوبه؟
پاسخ:
همچین دوست با فهم و شعوری ادم داشته باشه که معرکس
بگو!
گوش میدم
اتفاقی چشمم به اولین کامنت این پست و جوابتون خورد.
خانم دکتر خواستین بهم فحش بدین
بگو!
گوش میدم
اتفاقی چشمم به اولین کامنت این پست و جوابتون خورد.
خانم دکتر خواستین بهم فحش بدین
پاسخ:
فعلا که نیاز به فحش دادن ندارم ممنون لبخند