روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

ذکر هفته

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ق.ظ
من فروردین اینترنممن فروردین اینترنممن فروردین اینترنممن فروردین اینترنم من فروردین اینترنم من فروردین اینترنم من فروردین اینترنم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۹
زیرزمینی

نظرات  (۳)

انتظار زیادی ازتون ندارم فقط دلم میخواد بهم سر بزنید و نطرتون را بگین ...منتظرم
من این ذکرو تا حالا نشنیده بودم! خدا اگه توفیق بده منم میخوام یه ذکری رو شروع کنم: من متخصص میشم!!!
پاسخ:
فردامتخصص میشه فردا متخصص میشه...تکرارکن بامن
یه لکه رو مانیتور بود همش می خوندم فروردی اینترنتم..فروردین اینترنتم گفتم طفلی خانوم دکتر فروردین جایی گیرش نمی یاد بره همش اینترنته

مبارک باشههه

درسته الان دیدم ولی شیرینی می خوایم..عجیبه هیچکی شیرینی نخواسته
پاسخ:
خخخخخ...شیرینی چی بدم خوبه؟