روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

لطفا شماره منو پاک کن!

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۰۱ ق.ظ
خب بازم من امتحان دارم و باز خل شدم...از اونجایی که امتحانم خیلی بزرگ و سخته درصد خل بودنمم بالا رفته...من:لطفا شماره منو پاک کن(این متن رو برای چند نفر از دوستام sms کردم)نفر اول:(پیش بینی من:خوبی؟باشه ولی چرا؟)سلام خوبی؟چیزی شده؟-سلام ممنون توخوبی؟لطفا شماره منو پاک کن-خب چی شده اخه؟--دیوونه-باید میگفتی توروحت-دعا میکنم خدا یه عقلی بهت بده...توروحتنفر دوم:(پیش بینی من:ای بابا باز دوباره خل شدی...مردم از دست تو...اه)-چرا؟چی شده؟--من که خیالم راحت بود سر کاریه چون مطمین بودم کاری نکردم-برووووو...مردی از ترس که اینو گفتم...نفر سوم:(پیش بینی من:باشه سیو نکرده بودم تو هم پاکن شمارمو...بای)-دیرینگ...دی دی دی دیرینگ-ببخشید نمیتونم حرف بزنم-حالا پاک نشه چی میشه مثلا؟-نفرم چهارم(پیش بینی من:برو بمیر پاک نمیکنم...باز تو امتحان داری خل شدی...)-پاک میکنم...دیگه اسم منو نیاریا...اگه زنگ بزنی هرچی دیدی از چشم خودت دیدی...توهم شماره منو پاک کن...دیگه سراغمم نگیریا...رفتی تو بلک لیست-بعدم جوابشو براش فرستادم...خیلی دوس داشتم ببینم حالا که شناختمش از کارش خجالت نمیکشه؟چیزی نگذشت که پیام داد میشه شماره منو پاک کنی؟منم خیلی راحت جواب دادم باشه و شمارشو پاک کردم!!!!!1-چی؟      این فرد تعجب کرده و پیشش ارزش زیادی داری2-چرا؟       این فرد دوست داره3-بله.       این فرد ادم مغروریه...کلا باهاش از این شوخیا نکن حاضره بمیره ولی کسی فکر نکنه بهش نیاز داره4-اره توهم پاک کن     این فرددچار خود داف پنداریه و بود و نبودت براش بی ارزشه5- اصلا سیو نکرده بودم که پاک کنم    اینو کلا پاک کن چون صف اول دشمنانته6-مسخره بازی در بیاره     دوستته و فهمیده شوخی میکنی7- برو بمیر پاک نمیکنم    دوست داره در حد عشق8- اسمتو صدا کنه با علامت تعجب    واقعا عاشقتهجوابای بقیه هم جالب نبودن ننوشتمپی نوشت:اینم یه مطلب شاد برای فردای عزیزمپ.ن.2.هیچ کس عاشق من نیس پ.ن.3.معلومه خیلی حالم بدهپ.ن.4 من فروردین اینترنم من فروردین اینترنم من فروردین اینترنم بی ربط نوشت:من یه دختر خیلی خیلی خیلی حسودم...میدونم این حسادت از کجا میاد ولی کنترلش دست خودم نیست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۹
زیرزمینی

نظرات  (۱۴)

خیلی سخت میشه فکر دیگران رو خوند...
این رفتار اگه واقعی باشه خب حرکت نرمالی نیست اصلا...اگرهم برا آزمایش بقیه باشه باید گفت که اصلا ارزشیابی درستی نیست...اگه به یکی بگیم پاک کن شماره رو و پاسخ بده باشه پاک میکنم بجا اینکه بگیم براش فرقی نداره نمیشه گفت داره نهایت احترام رو به نظرمون میذاره؟!به حدی احترام میذاره که حتی دلیل از ما نمیخواد و خودشو از اون محروم میکنه...اینطور هم میشه تفسیر کرد...
بنظرم باید همونطور با مجموعه اطرافیانمون برخورد کنیم که انتظار داریم اونا با ما برخورد کنن...
پاسخ:
این کار ازمایش بقیه نبود بیشتر یه شوخی بود. برای دیدن عکس العمل بقیه در مقابل کاری که حدس میزدم خوششون نیاد.اگه هم قرارباشه همونجور که دوس داریم باهامون رفتاربشه بابقیه رفتار کنیم مسلما من ترجیح میدادم دلیل این خواسته ازم پرسیده بشه و انجامش بدون چون وچرا از طرف دوستانم رو به هیچ وجه نشانه احترام به خواستم نمیدونم
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۳۲ دوشیزِه مورچــ ــِه
ااااااااجی خوووووول شدی؟
پاسخ:
ارههههههههههههه
بنظرم شما دیگران رو براساس ذهنیات خودتون میخواین و اگه خلاف اون رفتار کنن از دید شما نمره منفی میگیرن،وقتی به کسی گفته بشه شمارمو پاک کن در همون لحظه حس خیلی بدی بهش دست میده حسی که به سختی میشه بعدها ترمیم داد همون حالت دل شکستنه و دل اگه شکست میشه زود گفت ازمایش بود و...نه نمیشه!
باتوجه به متنتون بنظر نمیرسه کارتون شوخی بوده باشه چون گفتین وقت امتحانتون بوده و...
در توضیح این گفته که باید اون طور رفتار کنیم که دوس داریم دیگران با ما برخورد کنن اول اینکه ملاک از ما،نوعی و عرفی هست ، نه شخص من یا شما دوم اینکه یعنی شما دوس دارین دوستانتون شمارو به این شیوه ها و اینطور امتحان کنن؟!قطعا اگه کسی بهتون بگه شمارمو پاک کن به این نتیجه ای که الان خدمتتون گفتم میرسین...

پاسخ:
خب این پیام رو اول از همه یکی از دوستام واسه من فرستاده بود بعد من برای بقیه فرستادم؟الان من اصلا نمیفهمم چی میگید.اگهمیگید کارم اشتباه بود که مرسی از نظرتون.ولی فکر کنم این شمایید که دارید به من نمره منفی میدید واسه چی هم نمیفهمم.شما یکی این پیام رو بهتون بده قبل اینکه علتشو بپرسی دلتون میشکنه!!!!!!!اگه خواهر یا برادرتونم این کار رو کنه بازم دلتون میشکنه؟از اون حرفاس
خب عرض کنم خدمت شریفتون ک در این مدتی ک مطالب شما را میخواندیم این یکی به دلمان خوش نشست! روحمان شاد گردید! ایشالا همیشه امتحان داشته باشی مادر!
ینی منم به سرم زد این حرکتو بکنم! ولی در یه فرصت مناسب!
پاسخ:
خداروشکر که به دلت نشست
ظاهرا انتقاد پذیر نیستین و آن هم به اقتضای سنتون هست و حتما در آینده درست میشه.و فکر کنم به جهت اختلاف سنی هم مطالب بنده رو متوجه نشدین.
پاسخ:
انتقادپذیر هستم ولی شما هیچی از ماجرا نمیدونین فقط دوطرفه یه مکالمه که حتی طرفینشو نمیشناسین دارین نقد میکنین
بهتره اینطور بگم که چشم دیگه نقد نمیکنم...
پاسخ:
منظورمو اشتباه فهمیدید
حالا ازین خاطرات خنده دار ک بگذرم بعضی وقتا باید خودمونو یذاریم جای طرف! اینکه برگردی به یه نفر بخصوص یه اقا بگیم دیگع به من زنگ نزن و اسمس نده خب به غرورش برمیخوره! احتمالا فک میکنه چقدر از دستش عاصی هستی...شاید راه زیاد خوبی واسه امتحان کردن نباشه...چون شخصیتها برداشتها با هم فرق میکنه...یکی ممکنه بپرسه چرا و واقعا واسش مهم نباشی...یکی هم نپرسه ولی اونقدر واسش مهم باشی ک این برخورد کاملا دلسرد و ناامیدش کنه از علاقه ی تو به خودش...و بره خودشو گم و گور کنه!
پاسخ:
پس تو هم موافقی که من اشتباه کردم و نظرت با اقای مرتضی یکیه.نمیدونم والا شایدم واقعا شما درست میگین.اون اقای مرتضی که من بش گفتم اشتباه منونقد میکنی کلی بهشون برخورد.نمیدونم واقعا. ولی من خودم کسی این حرفو بهم بزنه فکرمیکنم پیام اشتباهی داده.واقعا برای کسی که برام مهم نیس بش میگم باشه ولی کسی که برام مهمه ازش میپرسم چرا این خواسته رو داره.شاید شماهم درست میگی و اقایون خیلی بیشتر بهشون برمیخوره و اقای مرتضی هم از جنبه اقایون گفته که به طرف بر میخوره.ولی اون نفر اخری حقش بود.حتی اگه بش برخورده یا هرچیز دیگه ای.چون اونم مثل من خیلیییییی احمقه
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۷ دوشیزِه مورچــ ــِه
مرسی ابجی عزیزمـــــــ
پره امتحان دادی؟
پاسخ:
بله.پنجشنبه.دعاکن فردا.زیاد برام دعاکن لطفا
سلام،ظاهرا امتحان دارین، پس خوب بخونین،امیدوارم امتحانتونو عالی بدین.
در ضمن من بهم برنخورد و ناراحت نشدم...
پاسخ:
سلام ممنون.اره پنجشنبه امتحانمه خدارو شکر که ناراحت نیستین ازمن
سلام عزیزم :))

منم حسودم...اون موردی که گف شمارمو پاک کن بعدش یه جوریم کرد

آدرس جدیدم
خواهش می کنم
عجیبه کسی فحش نداد
پاسخ:
توروحت فحشه دیگه
همچین کاری فحش سنگین تری می طلبه
پاسخ:
اون فحش سنگیناشو ننوشتم دیگه