روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

اینترن میشوم!

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ب.ظ
بعد از خاله شدنم اینبار اینترن میشم...امروز امتحان دادیم و مزخرف ترین سوالای ممکن رو گذاشتن جواب بدیم...نه بیماری های شایع توش بود نه اپروچ به مریض های اورژانس...ولی شب بالاخره کلید اومد و چک کردم...حالا دیگه من اینترن حساب میشممرسی خدا جونماولین ماه اینترن زنانم...وااااای...میترسم... زایمان ترسناکه...چجوری بچه رو بگیرم که از دستم لیز نخورهمرسی خداامروز اندازه روزی که جواب قبولی دانشگاهم اومد خوشحالم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۴
زیرزمینی

نظرات  (۴)

عزیزم تبریک...تبریک....
حالا کو شیرینی ت؟!
سلام
بلند بگین ایشالا
قبولی در آزمون شیرینی میخاد
اینترن شدن که دیگه هیچی
ما که هنوز معلوم نیست کجا بفرستنمون
پاسخ:
سلام ممنون.ایشالا شماهم زودتربرنامتون جورمیشه
اهان حالا فهمیدم چرا کسی اونجا نگفته شیرینه..چون اینجا که گفتن شیرینی هم خانوم دکتر خودش به اون راه زده
پاسخ:
نه شیرینیم میدم ولی چجوری؟؟؟