روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

یادگاری

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ق.ظ
تمام یادگاری هاشو از گوشه گوشه خونه برداشتم...خیلی وقته که میخواستم این کارو بکنم دیگه به یاد خاطراتی افتادن که تموم شده و قرار نیست هیچوقت دوباره چیزی پیش بیاد بی فایدس...باید فراموش کنم و جایی برای ادم های جدید توی زندگیم باز کنم...باید فراموش کنم واز نو لبخند بزنم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۲
زیرزمینی

نظرات  (۱)

ادم های جدید و مفید ایشالاه

دلتون شاد باشه ..رمز پست پایینی اگه اشکال نداره و زنونه نیست به اقایون هم میدین؟
پاسخ:
ممنون.پست پایینی یکم دکتری و مریضیه یکمم زنونس و من خیلییییییی زیاد مریضم رو توش قضاوت کردم.تاحالا کسی ازم نخواسته بود رمز رو بهش بدم.نمیدونم میشه رمز رو بدم یانه؟بذارید خودم یبار دیگه بخونمش اول