روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

دلتنگی

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۱۴ ق.ظ
میدونی چقدردلم برات تنگ شده؟چقدر دلم میخواد بیای و بشینی کنارم از هردری باهم حرف بزنیم...تو ناز کنی و منناز بخرم من ناز کنم و تو نوازشم کنی...دلم تو رو میخواد که دلم رو گرم کنی...که بدونم اضافه نیستم...که بدونم برای تو یه دونه هستم...یه جایی دارم تو قلبت که هیچکس جامو نمیگیره و جای کسی رو نگرفتم...یه جایی اون گوشه دنج مال خودخودم...دلم تنگ شده برای اینکه تو مراقبم باشی...دلم تنگه برای اینکه علاوه بر رفتارت با زبونتم بگی که دوستم داری...دلم تنگ شده برایی تویی که نه قضاوت میکنی نه ازم توضیح میخوای...تویی که با تو دورم شلوغه و قلبم پراز شادی...گاهی حس میکنم هیچوقت نمیای...گاهی حس میکنم تو هیچکس نیستی...گاهی حس میکنم توی تنهایی غرق شدم و به این تنهایی معتاد شدم...بیای یا نیای...دیر یا زود...فقط گاهی دلم میخواد یهو ازیه جایی بیای بیرون و کنارم باشی...دوست دارم که بهت بگم دوستت دارم...بدون خجالت بدون اینکه به بعدش فکر کنم...نیاز دارم به دوست داشتنت...نیاز دارم که دوستم داشته باشی...گاهی بیا و بدون رودربایستی کنارم بنشین و چای بنوشیم و گپی بزنیم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۳
زیرزمینی

نظرات  (۸)

من یه سیستم تبادل لینک راه اندازی کردم که دارای بازدید خیلی بالاییه و علاوه بر اون یه لیست مفصل از وبلاگ های به روز و جذاب داره.سر بزن و اگه دوست داشتی تبادل انجام بده:-)
سلام خوبین؟!؟
وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید.
میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید
ممنونم و منتظرتونم
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۱۸ دوشیزِه مورچــ ــِه
مخاطب این پست کیست؟
پاسخ:
من تخیل قوی ای دارم
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۰۶:۲۳ دوشیزِه مورچــ ــِه
مرسی عزیزدلم
پیشاپیش مال شما هم مبارکـــــ
خانوم دکتر
پاسخ:
ممنون
امید که به هر چی دوست دارین و به صلاحتون باشه برسین...
پاسخ:
ممنون
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۴۶ بوسه ی زندگی
سال نو مبارک رخساره جان
پاسخ:
مرسی عزیزم سال نو شما هم مبارک
درسته خانوم دکتر تخیل قوی دارن ولی ما هم خون ایرانی تو رگامونه دست به شایعه سازی قوی داریم
پاسخ:
حالا طوری نیس...یکی هم شایعه بسازه بخنده یا سرش گرم باشه چه اشکال داره
سلام.
یه چیزی رو خوب میدونم . درسته که تخیلات شما خیلی قویه ولی درجه تخیلات من خیلی بالاتره بعععععله!
میگم خانم دکتر زندگی تونو بکنید چرا اصرار دارید یکی شما رو دوست داشته باشه ها؟ مگه سرتون درد میکنه
پاسخ:
سلام نه دیگه درد نمیکنه.