روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

فال حافظ

سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ق.ظ
شنیده‌ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت:«فراق یار نه آن می‌کند که بتوان گفت»حدیث هول قیامت که گفت واعظِ شهرکنایتی‌ست که از روزگار هجران گفتنشان یار سفرکرده از که پرسم باز؟که هر چه گفت بَرید صبا پریشان گفتفغان که آن مَهِ نامهربانِ مهرگسلبه‌ترک صحبت یاران خود چه آسان گفتمن و مقام رضا بعد از این و شکر رقیبکه دل به درد تو خو کرد و ترک درمان گفتغم کهن به می سال‌خورده دفع کنیدکه تخمِ خوش‌دلی این است ــ پیر دهقان گفتگره به باد مزن، گر چه بر مُراد رودکه این سخن، به‌مَثَل، باد با سلیمان گفتبه مهلتی که سپهرت دهد ز راه مروتو را که گفت که این زال ترک دستان گفت؟مزن ز چون و چرا دَم، که بنده‌ی مُقبِلقبول کرد به‌جان، هر سخن که جانان گفتکه گفت حافظ از اندیشه‌ی تو آمد باز؟من این نگفته‌ام، آن کس که گفت بُهتان گفت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۴
زیرزمینی

نظرات  (۵)

ممنون از پست جالبت به ما هم سر بزن
معتبر ترین سایت پیش بینی فوتبال در ایران همراه با جوایز نقدی و غیر نقدی، بزرگترین شبکه اجتماعی فوتبالی همراه با تحلیل، نقد و بررسی فوتبال در نقاط مختلف جهان، از فوتبال بیشتر لذت ببریم
http://www.soccerclubs.ir
سلام عزیز خوبی؟ مطالب وبلاگتو دیدم بسیار زیبا بود معلومه که وقت گذاشتی .من یه پیشنهاد داشتم که واسه وبلاگ جفتمون خوبه اونم اینکه به وب سایت منم سر بزنی و باهم تبادل لینک داشته باشیم از این به بعد مثل دو تا دوست خوب واسه هم میشیم بعد از اینکه لینک کردی خبرم کن تا با افتخار لینکت کنم
من سال نو رو بت تبریک گفته بودم؟!! اصلا حافطه ندارم دیگه!!
درهر صورت مبارک.
پاسخ:
سلام منم یادم نیس تبریک گفتم . گفتی یانه...ممنونم...سال نو شما هم مبارک خانم دکتر عزیز
منظور حافظ اینه مواظب باش این روزگاررر نیرنگ زیاد توش داره.گول چیز های موقت رو نخوری یه وقت
پاسخ:
ممنون از کمکتون
حافظ همیشه وعده سر خرمن میده .
پاسخ:
نه من بعضی وقتا هم راستشو بهم گفته. دوای تو دوای توست حافظ لب نوشش لب نوشش لب نوش این شعرش تاحالا درست ترین شعر حافظ من بوده