روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

اولین کشیک

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ق.ظ
بلاخره اینترن شدم و رفتم برای اولین کشیک ...اولین کشیک بخش به من افتاده بود...از 28 ساعتی که کشیک بودم 2 ساعت فقط تونستم بخوابم...استرس روز اول زیاد بود یا کاری بلد بودیم نه پرونده میتونیستیم بنویسیم نه میتونستیم اوردر بذاریم...خدا رو شکر پزشک مقیم روز ما و پرستارایی که با ما کشیک بودن خیلی خوب برخورد میکردن و تقریبا تا جایی که میتونستن کارهای مختلفی رو بهمون یاد میدادن...ولی بدجوری ازمون کار میکشیدن و تمام کارهای خودشونم گردن ما مینداختن انقدر که حتی یه استراحت کو چیکم نمیتونستیم بکنیم ...ولی خدارو شکر راضی بودیم بهمون کارها رو یاد بدن هرچقدر خواستن ازمون کار بکشن...ترسناک بود حسابی...اینکه هیچ دکتری دیگه بالا سرمون نبود وهمه کارای مریض رو خودمون باید میکردیم ترسناک بود تقریبا 20 -30 تا مریض دیدیم و 15-16 تا بستری داشتیم...هرکدوم از مریض ها هم داستان خودش رو داشتن...ولی دیگه نوشتن از مریض های این بخش خیلی سخته چون شاید خیلی درست نباشه که اسرار مریض فاش بشه اونم مریض هایی که مشکلات زیادی دارن که با خودکشی بیشتر به این بخش اورده میشن...یکم فکرمو طبقه بندی کنم بیشتر مینویسم...فردا هم کشیک دوممه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۷
زیرزمینی

نظرات  (۴)

۰۷ فروردين ۹۴ ، ۰۶:۲۶ میلاد شلالوند
سلام وبلاگ خیلی زیبایی داری اما واقعا حیف نیست که اینقد بازدید ونظرات وبلاگت پایین هست ؟؟.شرکت ما میتونه با هر کلمه ای که دلت بخواد وبلاگتو به صفحه اول گوگل بیاره با این کار دیگه هر پستی که میزاری میاد صفحه اول گوگل اگه خواستی برای مشاوره وسفارش تماس بگیرید تا توضیحات رو به شما بدهیم. 09183387027 شلالوند شرکت ما به تازگی یه جشنواره ای رو شروع کرده که میتونی با اون50درصد تخفیف طراحی سایت مد نظرت و افزایش بازدید و نظرات رو از شرکت هدیه بگیری و روزانه نظرات وبلاگت رو به حدود50 نظر و بیشتر از 1000بازدید در روز برسونی, به دلیل محدود بودن تخفیف ها ما فقط به وبلاگ هایی که محتوای خوب و ارزش تبدیل به سایت رو دارن سرمیزنیم و این پیشنهاد رو میدیم,پس برای گرفتن تخفیف بهتره تا قبل از پر شدن سفارشات با ما تماس بگیری و سفارش خودت رو نهایی کنی/ 09183387027 تحویل در24ساعت/منتظر تماس شما هستیم خدانگهدار
اینکه بالا سرت نه رزیدنتی باشه نه کس دیگه ای خیلی خوبه . قدرشو بعدها که قرار بود تنهایی کار کنی میفهمی . اعتماد بنفس خوبی به آدم میده
اولش برا همه ترس داره
پاسخ:
الان داذم سکته میکنم که فردا هم کشیکم بیمارستان ما اکثر بخشاش رزیدنت نداریم یعنی از 18ماه 15-16ماه بدون رزیدنتیم.ولی ترسناکهههههه
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۱۵ بوسه ی زندگی
موفق باشی عزیزم
پاسخ:
ممنون
از یه طرف خوبه کار یاد می گیرید از یه طرف هم مسئولیت بدجور سختیه هر اتفاقی بی افته از چشم شما می بینن
پاسخ:
دقیقا