روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

مکالمه

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۳۵ ق.ظ
کشیک خلوتی بود و تازه یه مریض رو فرستاده بودم بخش که گوشیمو در اوردم که ببینم ساعت چنده...دیدم هی پیام و یه مییس کال دارم...دکتر مرموز زنگ زده بود و پیام داده بود که به به خانم اینترن...تبریک میگم انگار خیلی دیگه دکتر شدی...از اخرین باری که حرف زدیم بیشتر از سه ماه میگذره...زنگ میزنم بهش...-تو که قرار بود بیای تهران...پس کی بالاخره؟-چشم میام-نه دیگه منو یادت رفته-فعلا که فرصت نیست....رفتم مطب بابا ویزیت و تشخیص در حد بوندسلیگا-مسخرم میکنه میگه :کوچولو ما بزرگ شده حالا تشخیص چی دادی؟-استیون جانسون ولوکمی-جااااااااان؟؟؟؟؟؟-یه پسره اومده بود با پوست بر افروخته و ترکدگی لب ...خب ما هم از استون جانسون فقط یه عکس دیدیم تا حالا...بعدم یه اقایی بود سی ساله با fuo و پان سایتو پنی...دیگه این یکی تشخیص رو که گذاشتم بابام مرد از خنده ...گفت تو همه مریضا رو فراری میدی-نگران نباش طبیعیه منم اول بخش اینترنیم داخلی بود اولین مریضمو تشخیص سارکوییدوز گذاشتم-وااااااات!!!!!-حالا رفتی جراحی زنگ بزن ازم سوالا رو بپرس کمکت کنم ضایع نشی-شما که خودت یه فتق استرانگوله رو یادت رفته-ببین این راهی که تو اولشی انقدر ذوقشو داری من اخر اخرشم واسه انتخاب رشته رزیدنتیت حتما بهم زنگ بزن-ای بابا مدلشو صد نمونه عوض کردن-میگم تو فقط زنگ بزن بگو چشممیخندم و میگم چشم- فقط اولین بار بهم زدن سخته-سخته چون ادم بچش...بیشتر احساسشه تا منطقش-ما ادم های فوق العاده منطقی هستیم-رشته ما هر بدی داشته باشه یه خوبی داره که میتونه تمام زندگیتو پرکنه...تمام انرژی و توان ادم رو میگیره-دقیقا...تا هر وقت دلت بخواد هی درس هست که بخونی کار هست که بکنی...وقتی دلت بریده شد از زندگی و خودت و تمام ادمای اطرافت...میتونی بدجوری بچسبی به کارت...انقدر که همه چیز و همه کس یادت بره-ما هم مثل شما بی کس بودیم-ما حداقل خودمون با هم میجوشیم-اره خواهر من که فقط بهم حسودی میکرد...توی مراسم هرکی میومد طرف من چپ چپ نگاهش میکرد-این چه حرفیه اخه ...ادم درمورد خواهر بزرگ خودش اینجوری میگه؟...ابجی منم خیلی وقتا خیلی کارا کرده خیلی حرفا زده...ولی من هیچوقت اسمشو نذاشتم حسادت...خب اخلاقشه دیگه...تمام این سالها اون بیشتر با من حرف زده تا من با اون...اون همیشه کاراش درست بوده و من همیشه غلط مگه اینکه خودش بهم گفته باشه چکار کنم...وقتی جوون بود هیچ کاری ایراد نشد ولی واسه من همیشه باید هرکاری میکردم با اجازه میبود...ولی خب خواهرمه من کسی رو جز اوون ندارن نمیخام بچه هام بی کس و کار بزرگ بشن
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۵
زیرزمینی

نظرات  (۱۳)

میخوای مطالبی که میزاری بازدید بیشتری داشته باشه و خیلی از مردم این مطالب رو ببینند؟ واسه این که زحماتت توی وبلاگ نویسی به هدر نره وبلاگت رو توی سیستم وبلاگدهی مونوبلاگ بساز.

قالب های جدید سال 94
آمار گیر دقیق با امکان نمایش افراد آنلاین
ثبت اتوماتیک در تمام موتورهای جستجو ( مانند گوگل و یاهو )
مدیریت آسان و سریع
نمایش وبلاگ شما در رتبه های اول صفحه گوگل
ثبت وبلاگ شما در لیست وبلاگ های فعال ایرانی
نمایش وبلاگ شما در دایرکتوری های قوی
حذف تمامی تبلیغات آزار دهنده

-- همین حالا وبلاگت رو روی سیستم مونوبلاگ بساز
-- فقط یه بار امتحان کن!!!!!
-- اولین سیستم وبلاگدهی بدون تبلیغ ایرانی

برای ساخت وبلاگ همین حالا کلیک کن!!!
خوشحالم که دکتر نیستم چون از توان من خارجه همیشه همیشه کتاب درسی بخونم اونم یه همچین کتاب های سنگینی
پاسخ:
کار سختی نیست فقط کافیه که بخواین
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۴۱ مسابقه وبلاگ برتر
سلام دوست من مسابقه وبلاگ برتر در حال برگزاری است جایزه این دوره صد هزار توامن به برترین وبلاگ است تو هم با وبلاگ خوبی که داری حتما شرکت کن چون برنده میشی
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۱۴ دوشیزِه مورچــ ــِه
منم امیدوارم که سال خوبی باشه برات خانم دکتر
پاسخ:
ممنون ععزیزم
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۱۶ مسابقه وبلاگ برتر
سلام دوست من مسابقه وبلاگ برتر در حال برگزاری است جایزه این دوره صد هزار توامن به برترین وبلاگ است تو هم با وبلاگ خوبی که داری حتما شرکت کن چون برنده میشی
منم ک کلا این مکالماتو نمیفهمم!!
پاسخ:
چیزای مهمی نیستن اصلا
عرض سلام و ادب :)
امیدوارم که از این حس در بیای :)
البته خودت خودت رو در بیاری نه کسی. چون هیچ کسی ادم رو تغییر نمیده مگه خودش! توی وجود کسی دنبال این خلا نگرد. خودت باید این خلاء امروزتو پر کنی.
مراقب خودتون باشین کسی از این احساساتتون استفاده نکونه :)
پاسخ:
سلام از کدوم حس دربیام؟؟؟؟؟ خلاء؟؟؟؟؟؟
خو همین خلاء دیگه!
خانوم دکتر شوما منا یادی یکی میندازین .گرچه رفت خارج ولی اونم دانشجوی پزشکی تهران بود.
شبیه همید ولی ...
مراقبی خودت باش چون اون زیاد مراقب خودش نبود.جسور بود . مغروور بود
پاسخ:
خیلی ممنون از نصیحتتون...ولی من خیلی بیشتر از بقیه ادما خلاءحس نمیکنم تو زندگیم که بخوام نگرانش باشم...بالاخره هرکسی مشکلاتی داره...دست راستشون تو سر ما شاید ماهم رفتیم
خیلی ممنون :D
مراقب خوبی هاتون باشیننننننننن
پاسخ:
حتما... ممنون...کاش میتونستم جواب نظر خصوصیتونو بدم
جوابشو نخواستم! چون ماشالا شوما دکترا نه این که کلاس میالین!جواب همه چی رو دارینننننننننن :|
من به صورت کاملا اتفاقی سایتتون رو دیدم. یعنی از سایت یه کسی دیگر شوما رو دیدم. که خاطراتی رو که فراموش کرده بودم باز بالا اومدن یعنی فکر میکونم که فراموش کرده بودم.
پاسخ:
حرف های شماهم خیلی خیلی زیاد منو یاد یه نفر میندازه.باشه جواب نمیدم.ممنون از نظرتون واینکه منو میخونید
برای کسی که حسّاسیت حسّ احساس های امروزش به لَـجن ، به باتلاق کشیده و کشانده شده ، سخت است دوست داشتن و دوست داشته شدن :)
پاسخ:
امیدوارم روزای خوبی در انتظارتون باشه
خواهر ارزشمند است هر چقدر هم گاهی دلت را بشکند
پاسخ:
واقعا
ِسلام رخشاره عزیز:)

سال نو پساپس مبارک...

باید بیام و بیشتر بخونمت خانوم دکتر

پاسخ:
سلام عزیزم.ممنون سال نو شما هم مبارک پساپس