روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

من عاشق ادم های پولدارم!

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۳۶ ق.ظ
عنوان کتابی از سیامک گلشیریه ...داستان کوتاه...وقتی خریدمش دقت نکردم که داستان کوتاهه چون من بیشتر وقت هااز داستان های کوتاه بدم میاد...واینکه سیامک گلشیری رو با سیاوش گلشیری که قبلا داستان تمام بندها را بریده ام اشتباه گرفته بودم...کتاب خوبی بود...دوسش داشتم چون داستاناش خیلی هم کوتاه نیستن...وایرانین وبیشتر واسه ما قابل لمسنپی نوشت:به دلیل نزدیک شدن به نمایشگاه کتاب تصمیم دارم کتابای نخونده ای رو که رو دستم مونده زودتر بخونم ...هرچند تعدادشون خیلی زیاده ولی سعی میکنم زودتر تمامشون کنمبی ربط نوشت:این فایر فاکس کشته منو...هرکاریشم میکنم درست نمیشه...داداش هم نتونست درستش کنه...بدبختی اینجاست که با اکسپلور و اپرا و کروم هم خیلی راحت بلد نیستم کار کنم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۷
زیرزمینی

نظرات  (۶)

اااه! نمایشگاه کتاب ! کاملا یادم رفته بود بهش نزدیک هستیم! یهو یه حس خاصی بهم دست داد! غیر قابل توضیح!
من همیشه عاشق اکسپلورر بودم و به بقیه کار نداشتم، بعد ک اکسپلورر سرعتش کم شد اجبارا رفتم سراغ فایرفاکس و رابطه مون هم با هم خوب بود! ولی بازم حسودان بدگهر، سنگ اندازی کردن! دیگه به زور رفتم سراغ کروم...فعلا میونه م با کروم خوبه! اما اپرا رو نه! هرچند گوشیم رو فقط با اپرا راحتم ک باز کنم! این هم من و مرورگرها!
پاسخ:
سوداااااا....نباید نمایشگاهو یادت بره که
بنده کتاب نیستم ولی کتاب رو دوس میدارم!!
باز خوبس که حال کتاب خوندن دارین! من یه استاد درستُ حَـسابی رو به کتاب ترجیح میدم.
البته ناگفته نموند که الان بسکه باید کتاب بخونم دارم پرواز میکونم!
فکر میکردم شوما آ هم حال و حوصله تمرکز روی کتاب رو ندارین! البته هنوز در مرحله خُـب روحی هستین . میشه امید داشت...
من تنها تاریخی ک یادم نمیره ده اردیبهشت و روز رهایی از کتاب و درس و مشقه!
پاسخ:
اوا...اخی...خسته نباشی خانم دکتر.... ایشالا که میترکپنی و یه رشته عالی میاری....فقط رزیدنت شدی ما رو یادت نره ها
باز خوبس تبسم میکنین :|
آخه شوما چرا تبسم میکونین!
شوما هم خودتون رو با تبسم نشون میدین چرا
چرا این قدر شبیه همید

اگه بگم متولد چه ماهی حتما فکر میکونی کف بینم :)
پاسخ:
ها؟؟؟؟ خب مگه تبسم بده؟من شبیه کیم؟متولد چه ماهی ام؟
سلام

چه خوب شد که اینجا اعتراف کردی از داستان کوتاه بدت میاد...بریم سراغ بلند نویسی

شاد باشی و سلامت
پاسخ:
سلام این جمله که بریم دنبال بلند نویسی خیلی بوداره ها