روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

جنگ من!!!

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ق.ظ
حق حضانت برای تو ، درد زایمان برای من!نام خانواده برای تو ، زحمت خانواده برای من !چهار عقد ، برای تو ، حسرت عشق برای من !هزار صیغه برای تو ، حکم سنگسار برای من !هوس برای تو ! عفاف برای من !هــــــــــــــزار ســـــــال گذشت این مرض درمان نشــــــــــــــد !!همه چیز برای تو ؛ و هیچ برای من ...براستی زن بودن کار مشکلی است :مجبوری مانند یک کدبانو رفتار کنی ، همانند یک مرد کار کنی ، شبیه یک دختر جوان به نظر برسی و مثل یک سالمند فکر کنی؛...پیشاپیش روزت مبارک ای بانو❤
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۸
زیرزمینی

نظرات  (۹)

روز زن مبارک خانوم دکترر..ایشالاه یه روزی بیایم وبلاگت روز مادر هم تبریک بگیم بهت

پاسخ:
ممنون
شوما زنا چرا دلتون پرس؟
بابا جای ما مردا بودین چیکا میکردین!!! B|
بابامون در اومدس!یه روزی یه زنی به امیرالمومنین عرض کرد چرا ما نتونیم صیغه بوکونیم! حضرت جواب داد: یه ظرف آب اوردن و چندتا قطره جوهر ریخت توی آب بعد فرمودن حالا میتونی جوهر اول رو تشخیص بدی؟ و بعد فرمودن اگه بدین صورت بشه! وراثت ها به هم میخوره...
ــــــــــــــــــــــــ
والا بخدا همه سختی های خاص خودشونا دارن. ولی بنده به شخصه حاضرم همه این حق آ رو به زنم بدم و بیشینم توی خونه . نرم بیرون ، کار و ...
ــــــــــــــــــــــــ
میلاد حضرت فاطمه زهرا ، مادرمون رو تبریک میگم.
برای همه زن ها بهترین ها رو ارزومندم . لحظاتی فاطمی رو برادون ارزو میکونم.
راستی خانوم دکتر شوما نسبت به بقیه دکترا خوش برخوردتر و اجتماعی ترین ها.(( یه قولی بدین : به خاطر حضرت زهرا نذر کنید به مناسبت سالروز میلاد بانو هرسال دو روز یا بیشتر، برید توی بیمارستان فقیر ها و بی پول ها، ویزیت مجانی و صلواتی انجام بدین . بنویسین به یاد ایستگاه های صلواتی جبهه ؛به یاد شهدا. میکنین این کار رو؟؟؟؟ مطمئنم حضرت زهرا بیمه خودش میکندتان ))
پاسخ:
خودت در حرفاتون دلایل پر بود دل ما زن ها رو گفتین.اگه یه روز دکتر بشم تا جایی که بتونم کمک میکنم.شاید انگیزش هم خیلی مهم نباشه
امیدوارم همین که میگوی بشی . البته هیچ کس از آیندش باخبر نیس. هیچ چیز عجیب تر از اینده نیس
پاسخ:
هرچی خیر باشه
همیشه الخیر فی ما وقع نیست. چیزی پیش میاد معلوم نیست کار خدا باشه. همیشه نمیشه گفت قسمت این طور بودس. یا ایشالا خیرس.
خیر رو خودمون باید بسازیم .
هزار صیغه چرتسا. تهمت نشه!!
توهمس. ما که میتونیم ولی نتونستیم پ چی؟
کار شوما از بیرون رینگ لنگش کونه . ما هم همینجور
والا این خبرا نیس
ماشالا فقط ما ها هوس داریم؟
دقیقا این همه چیز ما همون هیچ چیه شوماس آ
هزار صیغه چرتسا. تهمت نشه!!
توهمس. ما که میتونیم ولی نتونستیم پ چی؟
کار شوما از بیرون رینگ لنگش کونه . ما هم همینجور
والا این خبرا نیس
ماشالا فقط ما ها هوس داریم؟
دقیقا این همه چیز ما همون هیچ چیه شوماس آ
باشِـد جواب ندین!
پاسخ:
چی بگم
با سلام خدمت دکتر غریب
عرض کنم که غربت ما اونقدام بد نیس که میگن ،راضیم الحمدلله!
جواب نداده یا داده ،راضیم الحمدلله!
حج خانوم ، روزتون رو تبریک میگم
روزت مبارکــــــــــــ
پاسخ:
سلام.ممنون

خوبس؟