روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

اخرش می آن سراغم

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ق.ظ
از سیامک گلشیری و نشر چشمه بعید بود...این کتابو از نمایشگاه کتاب امسال خریدم...ترکیب اسم ناشر و نویسنده تردیدی برای خریدنش باقی نمیذاشت...ولی ببخشید اقای گلشیری و نشر چشمه...ولی واقعا مزخرف بود...ولی انگار نوسنده قصد داشته یه خاطره دردناک رو که کسی براش نقل کره با یه لحن داش مشتی تعریف کنه...عین چیزی که ادم توی داستان های رادیویی میشنوه...150 صفحه رو تندتندخوندم شاید به جاهای خوب کتاب برسم ولی جای خوب نداشت...داستان بی سر و تهی که چند تا بچه دبیرستانی گرفتارش میشن...و اخرش یکی کشته میشه و یکی شاهد قتله...داستانی که هیچ منطقی پشتش نیست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۸
زیرزمینی

نظرات  (۴)

سلام. توصیه میکنم حتما کتاب هاس گلی ترقی رو بخونید.. من چهار تا کتابشو خوندم.. عالیه.. من الان دارم کتاب مادام بوااری گوستاو فلوبر رو میخونم ولی باور کن لذتی که از کتای گلی ترقی میبردم تو هیچ ادبیات جهانی نیست
پاسخ:
سلام مرسی از توصیه شما دوست عزیز.گلی ترقی جز نویسنده هاییه که خیلی ازش شنیدم ولی هیچوقت نخوندمش
:)
یعنی آخرش نیمدن سراغش؟
کاش منم حوصله شوما رو داشتم میشستم یه چندتا کتاب هائی که میخواستم رو میخوندم
ممنون که به فرهنگ کتاب خونی کمک می کنید البته راه های دیگه ای هم برای کمک هست
پاسخ:
دیگه من همین یه راهو بلدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی