روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

پیش از انکه بخوابم

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۵۴ ق.ظ
کتابی از تا اس واتسون و ترجمه شقایق قندهاری...توی نمایشگاه پارسال بود که ناشر به زور این کتاب رو به دستم داد...اون لحظه خیلی حس خوبی نداشتم و خوندشم بخاطر کتابای زیاد نخونده ای که روی دستم مونده به تعویق افتاد...ولی این کتاب...عالیییییییییییی بود...هرچقدر بگم این کتاب رو دوست داشتم و تمام لحظاتشو با تموم وجودم درک کردم کم گفتمم...کتاب در مورد خانمیه که هر روز با فراموشی از خواب بیدار میشه و شوهرش هر روز صبح باید تمام زندگیشو براش تعریف کنه...ولی کی میدونه شوهرش یا مردی که هر روز صبح کنارش از خواب بیدار میشه چه راست و دروغ هایی براش می بافه...یه کتاب روانپزشکی جنایی خیلی جالبه...توصیه میکنم بخونیدش...البته فیلمش بابازی نیکول کیدمن ساخه شده یا در حال ساخته شدنه...نمیدونم چرا منو خیلی زید یاد کتاب استخوان های دوست داشتنی من انداخت که سالها پیش خوندم...پی نوشت:منتظر یه کتاب غیر منتظره باشد...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۵
زیرزمینی

نظرات  (۱۰)

ایول. خیلییی باحاله. وسوسه شدم بخونمش
پاسخ:
اگه اهل کتاب هستی پیشنهادش میکنم
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۲ معلوم الحال
جسارتا نسخه مردونش رو ندارین؟ اینکه آقاهه بخوابه بعد خانومش براش توضیح بده.
البته چون جناییه باید خوند ولی ... بازم مثل خودتون فعلا باید به تعویق بندازمش
پاسخ:
اتفاقا کتاب بزرگیه یه حدود 500صفحه ای هست...اگه نسخه مردونش بود که عالی میشد
شرمنده زیاد اهل کتاب های متفرقه نیستم! :|
ولی دوست میدارم کسی برام تعریف بوکونه
پاسخ:
خب من که تعریف زیاد نکردم
وبلاگ زیبایی دارین خوشحالم ک با اینجا اشنا شدم
پاسخ:
مرسی شما لطف داری
خو ببخشیدا تعریفم بوکونی فایده نداره! منظورم از تعریف ، کتبی نبودا!
آی کیو
پاسخ:
واااااات؟اریو اکی؟
کتابت رو بده ما هم بخونیمم

این همه کتاب می خوای چه کنی؟؟

کاش اون قدر که در زمینه پزشکی انسان دوستی در ضمینه کتاب به دیگران دادن هم انسان دوست بودی

دوستان اگه بعد این کامنت
امپول هوایی چیزی به من تزریق شد حلال کنید
پاسخ:
دوباره جریان پیتزارو پیش نکش
یه فیلم رو خیلی وقته دانلود کردم ولی هنوز حوصله نکردم کامل ببنیمش..در مورد یه استاد دانشگاه رشته زبان شناسیه که الزایمر می گیره
دیدم میام برات تعریف میکنم
پاسخ:
باشد
بیشتر اهل شنیدنم . دوس دارم گوش کونم
پاسخ:
گاهی اینجوریم میچسبه
هر کسی یه جورس
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۰۹ نیکولای ایلیچ
این کتابو خواهرم بمن پیشنهاد کردن...من یکم از اولشا خوندم ولی ارتباط برقراز نکردم باهاش...
با این تعریفی که شما کردین باید در اولین فرصت بخونمش...
بمنم سر بزنین.خوشحال میشم.
پاسخ:
اولاش یکم خسته کنندس ولی هر چی جلوتر میرید جذابتر میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی