روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

چهره پنهان عشق

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۲۱ ق.ظ
ین اون کتاب غیر منتظره ای که گفته بودم نیست...این داستان اثر سیامک گلشیریه...داستان از دعوای دوتا نامزد شروع میشه که پسره با یاد اوری عشق گذشتش نامزدشو ول میکنه...حالا دوتا دزد با اسم و کارت پلیس برای جستجوی مواد مخدر وارد خونه مرده میشن...تو همین حین زن و شوهر سرایدار خونه سر اینکه مرده زن گرفته دعواشون میشه...اخر داستانم کلا بازه...معلوم نمیشه مرد سرایدار واقعا زن گگرفته یا  نه...پسره واقعا بخاطر عشق قدیمیش نامزدشو ول کرده یا نه...وسایل دزدی پیدا میشه یانه....خلاصه زیاد جذاب نبودمهمتر از همه این بود که من بالاخره نفهمیدم چهره پنهان عشقش کجاش بود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۹
زیرزمینی

نظرات  (۱۲)

شاد باش نه یک روز,هزاران روز . . .
بگذار آواز شاد بودنت چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند آنان که بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند.
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۰ معلوم الحال
اینقدر بدم میاد از این داستان های با سر و بی ته !!!!
خوب شد هشدار دادین نخونم.
پاسخ:
نمیدونم شاید شما بخونی دوست داشته باشی
بهترین راستی من تا حالا روش های زیادی رو برای دیده شدن وبلاگم امتحان کردم.این آخری عالی بود.تو هم امتحان کن
یه سری کتابا هم هستند که باید معرفی بشند تا بقیه نخونندشون و این هم از اون دسته کتاباست
پاسخ:
خب سعی کنید نقد های دیگه ای که به این کتاب شده رو توی نت بخونین...شاید نظر من منصفانه و درست نباشه
همین که تهش معلوم نیست فک می کنم تا حدی رو اعصاب هست اما ممنونم بازم
سلام آجی دیگه از بیمارستان وبیمارا و حال هواش نمی نویسی ممنون از راهنمایت راجع به کتابهایی که خوندی
پاسخ:
سلام عزیزم...اگه خبر جذابی باشه حتما مینویسم
سیامک گلشیری با هوشنگ گلشیری نسبتی داره؟
پاسخ:
فکر کنم گلشیری ها همشون باهم نسبتی دارن
دست نویسنده ها تو ایران بستست

نمی تونن خیلی مسائل رو با ذکر جزییات بگن چوون به خیلی ها بر می خوره..تازه خط قرمزا هم هست
پاسخ:
اره ولی کتاب حوب ایرانی هم کم نداریم
گاهی یه نویسنده خوب واسه جذابیت بیشتر آخره اثرش رو باز میزاره و واقعا قشنگ در میاد ولی گاهی یه نویسنده بد یه داستان رو مینویسه فقط واسه پایان بازش که این معمولا یه افتضاحه..حالا نمیدونم که ای چهره پنهان عشق که گفتین چه مدلشه!
پاسخ:
گلشیری ها نویسنده های خوبین...ولی خب اینو خیلی دوس نداشتم
ما مشتاقانه منتظر به روزآوری بعدی هم هستیم.
پاسخ:
پس دعا کنید اتفاق جدیدی بیوفته
چشم، مشتاقانه دعا می کنم که اتفاق جدید و ترجیحا خوبی بیافته که ازش بنویسی
پاسخ:
ان شا ا...
کم پیدا شدی دکتر
پاسخ:
میام با قصه های جدید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی