روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

نامتناسب

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۲۱ ق.ظ
-اعتقادات مذهبی بین پزشک ها چجوریه؟-اعتقادات مذهبی که ربطی  به رشته تحصیلی ادما نداره-ببخشید منظورم خودتون بودید نمیدونستم چجوری بپرسم-بستگی داره منظورتون از مذهب چی باشه-شما چجوری تفسیرش میکنید؟-اگه منظورتون دختر تو خونه و چادر چاقچوره...نه من اینجوری نیستم...اگه منظورتون از مذهب اصول دین و نماز و روزه و قرانه...روزه رو میگیرم نماز و قران رو هم میخونم-احسنت...خب دین همینه دیگه-نه دیگه دین یه قسمت اصلی داره و یه سری فرعیات که ادمها باعقل خودشون انتخاب میکنن-شما سنی هستید؟-نه-پس بین شیعه ها که همه م.ر.ج.ع ت.ق.ل.ی.د ها یه چیز میگن-نه دیگه یکیشون میگه حتی خواهر برادر با هم روبوسی نکنن چون ممکنه به خطا بیوفتن ولی یکی میگه دختر 13 ساله نماز بخونه...اینها خیلی فرقشونه...اینجاهاست که ادما با عقل خودشون انتخاب میکنن-خب پس تو قران نوشته درمورد ح.ج.ا.ب که-بله نوشته جلباب ها رو به خودتون نزدیک کنی...که جلباب جزئی از لباس اون زمان بود ولی جز لباس الان من نیست که چ.اد.ر کنم سرم...چ.ا.د.ر کنم سرم بعد هر کاری خواستم بکنم...ح.ج.ا.ب ادم به یه تیکه پارچه سیاه که پیامبر میگه مکروهه نیست-شما چرا تا حالا ازدواج نکردی؟-شما مطمئنی 31 سالته؟-چطور؟-اخه سوالاتون در حد یه پسر بچه 18 سالس...یعنی چی تا حالا ازدواج نکردم؟-اخه شما چهره زیبا و جذابی داشتید پوست خوب و سفیدی داشتید چطور تا حالا مجرد موندی؟-اها...اقا پسر مذهبی...فکر نمیکنی نباید انقدر چشم چرونی میکردی؟مگه خدا نگفته چشم های خود رو بپوشین؟قبل از ایه ح.ج.ا.بم اینو گفته ولی از نظر شما مردهای ایرانی اصولا دین و ایمان و ح.ج.ا.ب یعنی یه تیکه پارچه تو سر زناتون-نه من ....-نه شما یه نظر دیدی و یه نظر حلاله نه؟-من میتونم شما رو به شام دعوت کنم؟رو در رو حرف بزنیم؟-نه من دلیلی نمیبینم که دعوت شما رو قبول کنم-شما از حرف من هی برداشت هایی میکنید...-خب ادم پشت هر حرفی میزنه فکری داره دیگه-من میتونم شما رو دعوت کنم محل کارم؟-شما باشی میذاری خواهرت به یه ادمی که نمیشناستش اعتماد کنه؟-خب پس من شما رو چجوری بشناسم؟اعتمادتون رو چجوری جلب کنم-ما انقدر متفاوتیم که دلیلی برای ادامه نداره-شما خیلی دختر پاک و محجوبی هستین فکر نمیکردم دخترایی مثل شما هم هنوز پیدا بشه...ولی ما فقط نیم ساعته حرف زدیمتو دلم میخندم و میگم واقعا فکر نمیکنی برای خر کردن یه خانم دکتر 25 ساله یکم باید بیشتر تلاش کنی و این حرفا جواب نمیده-شما لطف داری ولی دخترایی مثل من زیاد هستن...-خب شما چه شناختی از من پیدا کردی؟-شما خواهر داری؟-اره دوتا از شما هم کوچیکترن بچه هم دارن-خب یه نصیحت خواهرانه....ادم وقتی میخواد با کسی اشنا بشه اولین بحثی که میکنه بحث دینی نیست...این چیزا خیلی شخصی و خیلی متفاوته توی ادمها-خب درمورد چی حرف  بزنم-کارت... درست ....اب و هوا- خب من چه حرفی میتونم با خانم دکتر بزنم من که از کار شما سر درنمیارم شما هم که از معماری چیزی بلد نیستی-خب من یاد میگیرم شما یاد میگیری بعدم اینکه مثلا من بگم دیشب کشیک بودم دوتا مریض داشتم یکیش بد حال بود نگرانشم که فهمیدنش خیلیم سخت نیست هست؟همینطور شما میتونید از معماری حرف بزنید-من چکار کنم شما با من راه بیاید؟-شما میتونید یه دوست معمولی برای من باشید-دوست معمولی؟اینا که همش حرفه مطمئن باش هیچ پسری نمیتونه دوست معمولی برای یه دختر باشه مطمئن باش یکم که بگذره پسره فکرش س.ک.س.ی میشه-خب ببین اینا همین تفاوت هایی که میگم بین من و شما هست-دو تا دوست معمولی وقتی بخوان جدا بشن شاید پسره اسیب نبینه ولی شما دختری لطیف تری حتما اسیب میبینیسکوت میکنم...فکر میکنم...اره...شاید اسیب دیدم...دلتنگ شدم...ولی انتخاب خودم بوده-اسیبم ببینم انتخاب خودم بودم درسته؟شایدم اصلا شما درست میگی...پس ما نمیتونیم دوست معمولی باشیم....بیشتر از اونم که اصلا سنخیتی با هم نداریم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۷
زیرزمینی

نظرات  (۲۹)

قدر جیز هایی که دارید رو بدونید،
قبل از اینکه تبدیل بشن به چیز هایی که داشتید!
در مورد رفتار این اقای نامتناسب معمار بهترین چیزی که میشه گفت کلمه ناشی هست. از یه لحاظ خوبه اینقدر تفاوتا اول کار مشهود باشه و طرف خودشو رو کنه که بیشتر ادامه ندی چون هر روز که بگذره بریدن مشکل تر میشه.
پاسخ:
اتفاقا این اقای که. شما میگی اصلا هم ناشی نبود چون در ادامه این مکالمه حرف هایی که بیشتر نشوندهنده شخصیتش بود و نه تنها نشون میداد ناشی نیست بلکه خیلی هم طرف خوش اشتها بوده.حرفایی که شاید من از زیر زبونش کشیدم و به ته توی قضیه پی بردم که اگه طرف چیزی از پزشکی حالیش نبود میگفت این پسر پیغمبره از معصومیت و بلاهایی که سرش اومده...متاسفانه یه سری چیزا رو نمیشد اینجا بنویسم و نمیدونستم چجوری باید بنویسم...مردم فکر میکنن اگه یه مسئله پزشکی رو نصف نیمه برای یه دکتر تعریف کنن میتونن سرکارش بذارن ولی نمیدونم دوتا علامت اسم بیماری یا سیر بیماری رو بگن ما از اول تا اخرشو خوندیم...ببخشید راحت میگم من به این نمیگم ناشی بودن میگم بیشعوری
راستی میبینم بعد از یه غیبت نسبتا طولانی با دو پست خوب اخیر پرقدرتتر از گذشته برگشتی
پاسخ:
این قضیه قدیمیه یه دفه یادم افتاد بنویسمش...ممنون شما همیشه لطف داری
سلام دکتر جون

خوبید ؟

تا حالا به این فکر نکرده بودم بار اول در چه مورد صحبت میکنن!

خب بعد از آب و هوا و درس و کار در چه مورد صحبت میکنن؟

ببخشید شاید سوال خیلی ساده باشه اما هیچ چیزی راجع بهش نمیدونم!!

اصلا چجوری میشه به ماهیت طرف مقابل پی برد ؟ یعنی به قول خودتون از زیر زبونش حرف کشید؟

پاسخ:
سلام الان سوالت جدیه؟
البته من در مورد نوع رابطه برقرار کردنش گفتم وگرنه بیشعور مودبانه ترین حرفی هست که میشه در موردش گفت.
پاسخ:
خدارو شکر یکی بامن هم عقیدس
سلام دکتر

من سوال از نوع غیر جدی ندارم :|

حالا قابل جواب گویی هست؟
پاسخ:
وقتی سن ادم بره بالاتر و مدام با ادمای مختلف برخورد داشته باشه کمکم میتونه حدس بزنه پشت هر حرفی یا هر رفتاری چه فکری خوابیده ادما وقتی درمورد چیزای عمومی حرف زدن علایق و مسایل خودشونو کم کم بروز میدن که به ادامه مکلامات جهت میده این تجربه من از زندگیه...درست و غلطشو نمیدونم
راستی چی شد دوباره نظرات رو باز کردی؟ گزینش و سانسور رو بیخیال شدی؟
پاسخ:
خوب شد گفتی.درستش کردم. هرسری یادم میره نظراتو تنظیم کنم
خب شما راهنمایی مفید کردی قبلا الانم یه بار من گفتم
پاسخ:
مرسی
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۰۸ معلوم الحال
آخیییی ... خانم دکتر
یعنی پسرا نمی تونن دوست معمولی باشن با دخترا و بعده یه مدت ...من با شما هم عقیدم اما جلوی هرکسی این حرفو زدم (چه مذکر چه مونث) جوری زد توی دهنم و برچسب نفهمی و خرابی بهم زد که ...!!!!
* راستی: اون آقای مهندس هم ادب و تربیت دارن ولی نمی دونن چطوری ازش استفاده کنن. شما به دل نگیر! زود پیر میشیا
پاسخ:
والا چی بگم...منم باشما هم عقیدم وادم هایی دیدمچه مذکر چه مونث که دوستای خوبی بودن فرای جنسیت.. ولی خب این اقای مهندس اصولا فکرش جاهای دیگه کار میکرد...پیرم شدیم رفت دیگه
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۲۳ ترانه بهاری
سلام
آآآی حال میده بزنی برجک یه ادمی که خودشو زده به موش مردگی بیاری پایین
پاسخ:
سلام
سلام خانم دکتر من همیشه وبلاگتونو می خونم به نظرم اینکه ادم فکرکنه همه افراد چادری بدهستند خوب نیست شاید یک نفرچادری باشه ولی ادم خوبی هم باشه مخصوصا توی پزشکی این طوری شده که متاسفانه برای افرادی که چادر دارند احترام قایل نیستند حتی مسخرشون میکنند من افراد زیادی رومی شناسم که چادری هستند ادمهای خوبی هم هستند همین طور که افرادی که چادرندارند هم خوب هستند
پاسخ:
سلام.من منظورم این نبود که چادری ها بدن.منظورم اینه که حجاب و حیای ادم ها به حجاب نیست..منظورم اینه که اگه ادم چادری نباشه یا حجاب خیلی محکمی نداشته باشه نمیشه گفت حجاب یا حیا نداره
چند درصد آدمایی که ازت خواستگاری می کنن اینطوری هستن؟
پاسخ:
خواستگاری؟شما اسم اینو میذاری خواستگاری؟
نمی دونم مودبانش میشه، خواستگاری، ابراز علاقه یا شایدم بهتره بگیم تلاش برای مخزنی
پاسخ:
من که میذارم پای همون مخ زنی...البته از نظر من مودبانش میشه مخ زنی
خب چند درصد مخزنا اینطورین
پاسخ:
شما پسری بهتر باید بدونی
البته من پسرم ولی مخ زن نیستم و پسرا هم معمولا در مورد این دسته گلایی که به آب میدن با هم صحبت نمی کنن و بیشتر از فتوحاتشون می گن.
پاسخ:
خب منم به عنوان یه دختر بیشتر احمق فرض شدم و مخ زنیام اینجوری بوده... وای تو چقدر خوبی وای هیچ دختری مثل تو نیست وای ما قصدمون ازدواجه و قص علی هذا
جالبه این دیدی که داری. البته به عنوان یک پسر می گم اینکه از یه دختر خوشم بیاد و دختر خوبی باشه بعدش بهش می گم وای چه دختر خوبیو.. همین نوشته هایی که نوشتی رو بهش می گم و فکر نمی کردم دخترا نسبت به این جملات اینجوری واکنش بدن، شاید لازمه اگه خواستم به یه نفر پیشنهاد بدم دنبال راههای مبتکرانه تری باشم. البته شاید هم زمانی که به یه دختر بدون هیچ دلیل منظقی و شاید مقدمه ای و در کنار یه سری نشونه های دیگه اینجوری ابراز علاقه کنی باعث میشه فکر کنه که میخوای گولش بزنی یا احمق فرض کردیش.
پاسخ:
منظور منم همون گزینه دوم بود
البته این آقاهه بیشعور، مثلا پوست سفیدو به کار برده خیلی زننده بوده. کلا با عرض پوزش که این لفظو به کار می برم اما بعضی حرکات افراد آدمو یاد جفت گیری حیوانات میندازه
سلام دکتر جان

پس یه جورایی این تشخیص تجربی ِ

خطاب به آقا ایمان : خوب کاری می کنید راه دیگه ای رو پیش بگیرید ... گوش دخترا ازین حرفا پره گذشت اون دوره که خودشون رو گم می کردن با ابراز علاقه تو چقدر خوب و متفاوتی و ...!

فقط یه حالت داره این جمله رو باور کنه دختر مورد نظر! اونم اینه که طرف مقابلتون از اینایی باشه که شرایط زندگیش جوری بوده که هیچ وقت مورد توجه و محبت نبوده باشه از طرف خانواده و اطرافیان و این حرفا خیلی براش جدید باشه ...

وگرنه حالت معمولش این حرفا مثل نقل و نبات زیاده ..

پاسخ:
سلام
یکی هم که از چهرت تعریف میکنه..این طوری رفتار می کنی..حتما چهرت جذابه که میگن
پاسخ:
تو نوشته بعدی برات تعریف میکنم که جذابم یا نه
قطعا حرفای که پسره اون بالا زده حرفای بدی نیست..منتهی برای کسی که تازه نیم ساعته اشنا شده..زوده این حرفا
تو بر خورد های اول زیاد نباید جدی بود.اصلا تو بر خورد های و نباید در مورد هیچ چیزی قضاوت کرد..
پاسخ:
باریکلا
در اینکه خانوم دکتر خوبه شکی نیستکلی هم با دکترای دیگه و هم با خیلی از دخترای دیگه فرق داره..یه سری ازادی ها داره که ارزوی هر دختریه ولی از ازادی هاش سو استفاده نکرده.
پاسخ:
شما همیشه لطف داری...منم شانس اوردم که اینجوری بزرگ شدم
تو کامنت قبلی تعریف کردم..ولی اینجا از این خبرا نیست

شما هر کی از راه رسید باید بهش بگی شما می تونی یه دوست معمولی برا من باشی؟؟
ما ها که وبلاگ می خونیم و کامنت می زاریم دوست معمولی هستیماونی که نیم ساعته اومده و هیچ شناختی هم نداری..هم فکرت هم نیست با ما یکی می کنی؟
پاسخ:
نه بابا دوست معمولی کجا بود میخواستم بپیچونمش...شماهم دوست معمولی نیستین...دوستای خوب مجازی منید
عجب! یک کاری کردن ملت، کسی بخواد ابراز علاقه واقعی هم بکنه دیگه نمیتونه
پاسخ:
حالا به این بدیم نیس
خوشم اومد ... قدیما خواستگارای پررو رو همینجوری جوابشونو میدادم
پاسخ:
باریکلا
در جواب سایه باید بگم ظاهرا دکتر غریب منظورش آدمایی که با نیت مخزنیو دوستی وارد میشن بوده...
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۷:۴۴ نیکولای ایلیچ
جالب بود...واقعا 31 سالش بود؟خخخخخخخخ
جوابای شمام فوق العاده بودن.
پاسخ:
نصف حقش بود
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۰۳ نیکولای ایلیچ
با بعضی حرفای آقا ایمان موافقم...منم اگه از دختری خوشم بیاد و جدی بخوام پا پیش بزارم بهش میگم که دختر خوبی هستش و ازش خوشم اومده و فلان و فلان...
ولی خب با چند کلمه حرف که نمیشه در مورد کسی قضاوت کرد...آدمارو باید تو موقعیتای مختلف سنجید و شناخت.
پاسخ:
ولی شما مسلما تو نگاه اول از طرف جدی خوشت نمیاد و فلان و فلان
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۹ نیکولای ایلیچ
شما به عشق در یک نگاه اعتقاد نداری؟ ;)
پاسخ:
نه
درست تشخیص دادین. من یه پسر مذهبی بودم و همین طور خر. دخترای زیادی با عقلشون از دست من خلاص شدن ولی یه نفر گیر افتاد و بدبخت شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی