روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

ارتمیس فاول

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ب.ظ
اینم اون کتاب غیر منتظره...حتی اگه کتابای هری پاتر رو نخونده باشید حتما اسمشو شنیدید ....ارتمیس فاول هم یه مجموعه چند جلدی مشابه...با این تفاوت که همراه مباحث جادوگری مباحث علمی زیادی رو مطرح میکنه...سال ها پیش وقتی تازه کنکور داده بودم به این نتیجه رسیدم که نباید بذارم قوه تخیل دنیای کودکی و نوجوونی از بین بره...پس شروع کردم به خوندن کتابهای تخلی نوجوانان...شاید عجیب باشه که یه خانم دکتر 25 ساله همچین کتابی بخونه ولی حفظ کردن کودکی هم لازمه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۹
زیرزمینی

نظرات  (۸)

خانم دکتر 25 ساله خیلی ممنونم از کتاب متفاوتی که معرفی کردی و خب عکسایی هم که گذاشتی جای خالی خلاصه ای از کتابو پر می کنه. من هم قبل از کنکور لیسانس خیلی از این کتابا میخوندم و صدحیف که تموم شد. داشتن قوه تخیل تا یه حدی خوبه ولی زیادتر بشه از یه اندازه ای میتونه مضر هم باشه و آدمو رویاپرداز و آسیب پذیر کنه.
پاسخ:
انقدر منطق در من وجود داره که هرچی هم کتابای تخیلی بخونم رویا پرداز نشم
صد درصد همینطوره ولی من آدمایی رو دیدم که غاینقدر عرق این کتبا شدن که رسما در زندگی واقعیشون آدم رویاپردازی شدن البته منظورم خوندن چندتا کتاب نیست و کلی گفتم
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۱۰ کسب درامد واقعی
با سلام کسب درامد واقعی فقط با عضویت و کلیک بر روی تبلیغات پول دربیارید اونم به صورت روزانه اگر زرنگ باشی میتوانی روزانه بین 1000 تا 30000 تومان دربیاری
100 درصد واقعی پس فرصت را از دست نده از الان به فکر اینده خود باش لینک اثبات حرفای من
http://p30up.ir/images/zwyj3r7j7dzjpkwrv6l.jpg

ببینید و تصمیم بگیرید
هری پاتر هیچ وقت ندیدمش و کتابش رو نخوندمم به نظرم لوس می یومد
ولی چندین سال پیش کتاب های دارن شان رو می خوندم..
کلا کتاب هایی که قهرمان دارن یا قدرت های خاص دوست دارم..کتاب های فارسی نمی دونم چرا قهرمان ندارن..یعنی قهرمان هاش اکثرا اخلاقی هستن تا قدرت خاصی داشته باشن..
در هر صورت هری پاتر لوسه
پاسخ:
کتابای جدید نوجوانان فارسی هم به سمت همین قصه های جادویی رفته این چند سال اخیر هری پاترم هیچ لوس نیست و فوق العاده هم جذابه دارن شان هم من چند بار سعی کردم بخونم ولی حالش نبود
با ساخت وبلاگ در سیستم لاین بلاگ روزانه بیش از هزاران نفر بازدید داشته باشید.....
فقط کافیست مطالب خود را در لاین بلاگ نیز انتشار دهید

پس همین حالا وبلاگت رو روی لاین بلاگ بساز
www.lineblog.ir

دوستان زیادی توی لاین بلاگ وبلاگ دارن
تو هم به جمع اونا بپیوند
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۰۱ معلوم الحال
چطورید خانم دکتر ٢٥ ساله کوچولو؟
این خیلی خوبه که توی این سن نی نی درونتون همچنان زندست. والا منم همینجوریم اما نمی دونم چرا به مذاق بقیه خوش نمیاد من پولامو جمع می کنم و کتاب میخرم و لاغر مردنی می مونم و برادرم میره عشق و حال و فست فود و ...
اینجوری اگه بخوایم پیش بریم سرانه مطالعمون از ١ دقیقه کمترم میشه و فکر کنم منفی بشه
پاسخ:
اره منم همه میگن توباعث بالارفتن سرانه مطالعه میشی ولی من به مذاق بقیه خوش میاد چون پولامو یا خرج خوردن میکتم یا کتاب
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۰۴:۵۷ بانک وبلاگ های ایرانی
با ثبت وبلاگ خود در بزرگترین بانک وبلاگ های ایرانی بازدید خود را چندین برابر کنید..
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۷ معلوم الحال
پس بی جهت نیست بتون میگفتن چاق دیگه بحث صبحانه منتفیه. رژیم بگیرن من یه سری شام دعوتتون می کنم
پاسخ:
دست شما درد نکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی