روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

صبحانه

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۵۸ ق.ظ
دلم میخواد یه روز یه رفیق بهم زنگ بزنه و بگه پایه ای فردا صبح صبحانه بزنیم تو رگ...منم بگم چه ساعتی کجا باشم؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۰
زیرزمینی

نظرات  (۲۶)

رفیق خاص آیا؟
پاسخ:
هرکی
سلام

ما که ازین دوستا نداریم ولی ایشالا قسمت شما بشه

پاسخ:
ایشالا قسمت ماهم بشه
حتما لازمه رفیقت زنگ بزنه
مثلا چی میشه تو بهش زنگ بزنی
پاسخ:
مثلا چیزی نمیشه ولی رفیقی ندارم که انقدر پایه باشه
شماره بده بهت زنگ بزنم

اگه اون ساعت که من گفتم نیومدی چییی؟
پاسخ:
شما بیا شهر غریب من خودم به زور میبرمت صبحونه
اگه خودت و بازدید کننده ها همه یه شهر بودیم میشد یه قرار صبحانه یا کله پاچه خوری گذاشت.
پاسخ:
اگ همیشد خیلی دوست داشتم این اتفاق بیوفته
این اتفاق می تونه رخ بده، اگه دوستان تهران اومدن میشه یه برنامه بذاریم.
پاسخ:
از کجا معلوم که من خودم تهران باشم؟
خب من با توجه به شواهد و قرائن و نوشته هات بعید میدونم تهران باشی ولی با توجه به بیشتر بودن جمعیتش و احتمال اینکه تعداد افراد ساکن تهران بیشتر از شهرهای دیگه هست و همچنین بیشتر بودن رفت و آمد میشه به تهران گفتم. حالا یه بار خواستی بیای میشه هماهنگ کنیم. اگر نه که منو دعوت می کنین به شهراتون یه برنامه باشه من سعیمو می کنم برسم.
پاسخ:
بله...دست شما درد نکنه.... چشم دعوت میکنیم
باشه پس کی دعوت می کنین؟
پاسخ:
همین جمعه چطوره؟
ِ
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۵۵ معلوم الحال
صبحونه رو معمولن صبح زود همون اول وقتی میزنن. شما هم کشیک دارید زیاد کشش ندید
راستی بفرمایین منزل در خدمت باشیم خانم دکتر قریب (غریب)
پاسخ:
ماهم همون اول وقتی میریم سلامت باشی عزیز گل
سلام خانم دکتر خیلی دوست دارم ازتجربیاتت استفاده بکنم...شما تابستونام درس میخوندین؟؟
روزایی که میرفتی دانشگاه چقددرس میخونی؟؟؟
خوابگاه خیلی سخته
پاسخ:
خب هر چیزی اولش سخته...خوابگاهم من باش نساختم ولی همخونه اعتقاد داره خوابگاه از خونه بهتره تا علوم پایه که نه ولی بعدش تابستونا یا کلاس داشتیم یا بیمارستان بودیم عملا باهماه های دیگه سال فرقی نداشت
خوبه جدی بتونم میام، کجا؟
پاسخ:
بتونم نداریم یا میای و پایه ای یا نمیتونی دیگگه
میام :)
پاسخ:
بدبختی تو شهر غریب جایی واسه صبحونه بلد نیستم
ااا، بیا الکی تعارف می کردی پس! شما همینجوری مهمون دعوت می کنی، تازه داشتم لیست تهیه می کردم برای وسائل سفر
پاسخ:
جعه همین هفته میبینمت
الان آدرسم میخوای بدی حتما میگی ایران سمت چپ، در زرده زیر یک ابر خاکستری
پاسخ:
نامرده هرکی نیاد. ... من شهرو بگم خودت نمیای
البته حدس میزنم شهرو.. ولی بگو
پاسخ:
شما حدسو بزن حدستو نزدیا
من اسم شهر رو می دونم

به کهگیلویه و بویراحمد نزدیکه
پاسخ:
داری نزدیک میشیا
نکنه بهبهانه؟
البته میخوای چاپ نکن اگه دوس نداری بچه ها کنجکاو بشن و حریم خصوصیت تحت تاثیر قرار بگیره
ااا این آخری رو یادم رفت تیک ارسال نظر خصوصی رو بزنم :D
هفت ماهه اینترن شدیم حسرت یه صبحونه درست حسابی پست کشیکی به دلمون موند که موند
ایشالا کشیکهای آینده
پاسخ:
ایشالا
پایه ای فردا صبح بریم بیرون برای همونی که اون بالا گفتی؟
پاسخ:
ممنون از لطفتون
پایه ای فردا صبح بریم بیرون برای همونی که اون بالا گفتی؟
پاسخ:
هم شهری نیستیم
اولا سلام
دوما این روز قشنگ یعنی میلاد عصاره قران و سلاله ی پاکان!!!!!!!! رو بهتون تبریک میگم.
سوما شوخی کردم شمام جدی گرفتینا. منو نمیشناسید چه بشر عجیب غریبی ام. روم نمیشه با یه دختری درست و حسابی حرف بزنم اونوقت باهاش برم همچین جاهایی. دلت خوشه ها دختر جون.
پاسخ:
اولا سلام دوما واقعا؟؟؟ سوما بزرگ میشی یاد میگیری هنوز کوچولویی
مگه امروز ولادت امام حسین(ع) نیست؟ منم بخاطر همین تبریک گفتم. واقعا نمیخواد که واقعا برای چی؟
پاسخ:
واقعا انقدر مذهبی هستی!؟
چرا بهم میگین کوچولو؟ مسخره م میکنین؟
پاسخ:
وا نه مسخره نمیکنم. خب معلومه سنت کمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی