روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

ماه کامل میشود

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۹ ق.ظ
این کتاب اثر فریبا وفیه هست...حالا دیگه تمام کتابای این نویسنده رو خندم...کتاب دوست داشتنی بود...ولی نه به اندازه کتابای قبلی ...داستان درمورد دختر سی و چند ساله و مجردیه که احساسش رو از زندگی میگه...میره دنبال سرنوشت تا بلکه ازدواج کنه ولی یه جایی میفهمه به این زندگی مجرد و تنهایی عادت کرده...دل کندن از خودش براش خیلی سخت شده...فریبا وفی خیلی خوب میتونه از زن ها و احساساتشون بنویسه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
زیرزمینی

نظرات  (۴)

انقدر ننوشته بودی که من فقط پست اولتو خوندم. الان دیدم دو تا دیگه هم نوشتی، گفتم یا خداا دکتر حسابی ترکونده.
در مورد این کتاب هم خب من وجه تسمیه کتابو نفهمیدم. یعنی دختر مجرد بالای سی میشه ماه کامل یا ما استعاره از آدمه یا چی.. ولی سوژه جالبی داره، امیدوارم آخرش ازدواج کنه :دی
پاسخ:
منم نفهمیدم...فقط تو چندتا از صحنه هاش ماه کامله...بعدم اینکه کامل شدن یه دم شاید خیلی ربط به ازدواج نداشته باشه اخرش ازدواج نکرد...از این پایان های باز بود
از این جهت مثل فیلم های اصغر فرهادی
پاسخ:
بله
کتاب خوبی باید باشه
تقسیم کردن روزایی ک خودت ساختی و بخاطرشون زجر کشیدی با کسی ک یهو بیاد تو زندگیت و نفهمه تو چ کارها کردی بخاطر زندگیت سخته خیلی سخت، اخرشم دختر داستان ازدواج نمی کنه...
پاسخ:
موافقم با نظرتون
ولی ما دعا می کنیم خانوم دکتر قبل از سی سالگی ازدواج که هیچی بچه هم داشته باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی