روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۳۴ ق.ظ
از اوریانا فالاچی قبلا کتاب زندگی جنگ و دیگر هیچ رو خونده بودم...نوع نثرش و داستان تلخش دلم رو زد...ولی اسم این کتاب خیلی برام جذاب بودهمیشه فکر میکردم اگه روزی بچه دار بشم و بچم با تشر ازم بپرسه کی ازت خواست منو به دنیا بیاری چی باید بگم...فکر میکردم شاید این کتاب دلیل قانع کننده ای بهم بده...این کتاب هیچ دلیلی نمیده...ولی بازم قشنگه...تعمل برانگیزه...دوسش داشتم و قشنگ بود...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۴
زیرزمینی

نظرات  (۱۱)

من واقعا تحسین میکنم شمارو ک کتاب غیر درسی میخونین!
فک کنم من اگه یه روز تو موقیعت شما باشم تو یه شهر غریب توی اوقات فراقتم فقط فیلم ببینم و برم بیرون با دوستام خوش گذرونی! :))
پاسخ:
به شرطی که دوستی برا خوشگذرونی باشه...کتاب خوندنم یه جور خوشگذرونیه
واقعا به نظرم اینایی که میخوان مامان بابا بشن به نظرم اگه دیدمذهبی نداشته باشن (صرف نظر از اینکه این دید خوب هست یا بد) یه چالش بزرگ دارن سر بچه دار شدن و اینکه یه نفر دیگه رو بیارن تو این دنیا
پاسخ:
از دید مذهبیش چجور میشه؟
از دید مذهبیش خب میگن زاد و ولد خوبه، هر که نان دهد دندان دهد، نسل مسلمونا (یا پیروان ادیان دیگه نسل همونا) رو زیاد کنین و...
پاسخ:
این فکرا به من میخوره؟
نه بعید میدونم، ولی خب کلی گفتم. خواستم حرفم و یا ادعام درست باشه
خودت الان بخوای به بچت جواب بدی چی میگی؟
پاسخ:
هیچ جوابی ندارم
یعنی همین جور به بچت زل میزنی میگی لک لک ها تو رو آوردند بالای پشت بام خونه؟
پاسخ:
نه میگم من دلم خواست تورو داشته باشم و به دنیات اوردم. ولی دلیل دیگه ای ندارم
خوبه، به نظر منم بهترین جوابی که میشه داد همینه
این کتاب رو هرگز دوست نداشتم. اونقدر ازش بدم اومد که نصفه رهاش کردم. و خاطره ی این نصفه ماندن کتاب از سال پیش دانشگاهی با من مونده
پاسخ:
ولی من خیلی دوسش داشتم...سودا دارم به این نتیجه میرسم سلیقه من و تو توی کتاب دقیقا مقابل همه
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۷ دکتر آقای ح
این کتاب رو چندین سال قبل خواستم بخونم ولی فکر کردم زنونست دیگه نخوندم
پاسخ:
نه زنونه نیست...شما بخون برات خوبه
من این کتاب رو خوندم و اتفاقا خیلی هم خوشم اومد ازش.بیشتر از همه دغدغه ها و احساسات زنانه ی نویسنده رو دوست داشتم. فکر میکنم واسه افرادی مثل من که افکارشون اندکی فمنیستی هست انتخاب خوبیه. هر چند درد و رنج های یک زن رو میشه به وضوح حس کرد.
۱۰ آبان ۹۴ ، ۰۷:۵۰ اینترن محمد
سلام خانم دکتر خوب هستین?
مدتیه کتاب غ درسی نخوندم.البته از این دست رو خیلی وقته.عمدتا یا تاریخی یا سیاسی میخوندم.
شروع من از دوم ابتدایی بود,یه کتاب 30 صفحه ایی به نام"بوعلی سینا".شاید در پزشک شدن الانم نقش داشته.از اون به بعد خوراکم شد کتاب.البته متناسب سنم.خاطرم هست ی وقتایی میرفتم تو زیرمین خونه و کتاب میخوندم ک شب میشد و خونواده ازم شاکی میشدن, مثل کودکان اوتیستیک ک ارتباطشون با کوچه و محله کمه(البته نه اونقدرام)گاهی با بحران مالی برای کتاب مواجه میشدم، اولین سرقت از جیب پدر,وثتی دوم راهنمایی بودم, با هدف والای علم اندوزی و برای خرید کتاب "به من بگو چرا" انجام شد.به حول و قوه الهی این راه ادامه داشت تا سوم راهنمایی ک با کسب حلالیت از پدر به جمع تائبین دراومدم. آخرین کتابی ک شروع کردم 3هفته ی پیش یک فصل از ی کتاب سیاسی'حقوق بگیران انگلیس در ایران' بود که بواسطه ی مقارنت با شروع بخش جدید,رها شد.
شاید ی روز من هم روحیه ی این دست کتاب ها رو پیدا کنم.
ایام ب کام
پاسخ:
سلام ممنون شما خوبید خب من با کتابای غیر درسی یکم خودمو از دغدغه های روزانه دور میکنم...امیدوارم شما هم باز کتاب بخونید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی