روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

یه قرار وبلاگی

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۲۵ ق.ظ
دیروز که اومدم خونه بعد از بیمارستان دلم میخواست برم کافی شاپ....پس طبق معمول این چند وقته کتابمو برداشتم و راه افتاد...کافی شاپ دنج و خلوتیه...دوسش دارم...موقع برگشتن دیدم ماه کامل تو اسمون میدرخشه...با خودم گفتم یعنی اتفاق خوب این ماه چی میتونه باشه تا اینکه خانم دماغ عملی زنگ زد و قرار گذاشتیم بریم تهران برای خرید... با حرفای خواننده های وبلاگم یه فکری تو مغزم جرقه زد....من تا حالا پل طبیعت تهرانو ندیدم... خواننده های تهرانیم یا ساکن تهران...اگه دوست دارید...جمعه یه قرار بذاریم پل طبیعت...طرفای ساعت 2-3...حالا کسایی که پایه هستن دستاشون بالا بعدا نوشت:به دلیل استقبال گرم جمع کثیری از دوستان خواندده و به دلیل محبوبیت فوق العاده من...ترسیدم قرار ما به یا راهپیمایی بزرگ تبدیل بشه بخاطر همین تو یه روز بارونیه فوق العاده تنها رفتم تهران
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۵
زیرزمینی

نظرات  (۱۳)

۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۶ دکتر آقای ح
ایول به خانوم دکتر پیشنهاد خوبیه

من اگه نزدیک بودم حتما می یومدم..
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۷ دکتر آقای ح
همه کسایی که روز جمعه میان بدونن چشم یه حسود دنبالشوونه
ایشالاه روز خوبی بشه براتون
سلام
im in
;-)
سلام
im in
;-)
سلام
im in ;-)))))
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۳:۳۸ معلوم الحال
جمعه که فرداست و ناگهان چقدر زود فردا می شود ...
ای کاش سعادت دیدارتون نصیبمون میشد ولی متاسفانه نشد خانم دکتر قریب (غریب؟!)
خوش بگذره بهتون و شاد باشین
من ک تهران نیستم حیف ;)
چند روزه ک ننوشتید... miss u :(
۰۸ آبان ۹۴ ، ۰۶:۵۱ طاهره ترم دوپزشکی
چقد من دوست دارم...
خیلی دوس دارم مثل توباشم...
میشه بگی دوران علوم پایه چطوردرس میخوندی؟؟خیلی میخوندی؟؟؟همراه باکلاس میخوندی یا شب امتحان
پاسخ:
ممنونم شما به من لطف داری...دعا میکنم صد برابر بهتر از من باشی... دوران علوم پایه درس بخون ولی بیشتر تفریح کن چون بعدش سخت میشه...معمولا موفقترین بچه ها اونایی بودن که از فزیوپات شروع میکنن محکم میخونن...اونایی که از اول زیاد میخونن توی دوران بیمارستان کم میارن
می بینم که دکتر رخساره داره تبدیل به الگویی برای دانشجوهای پزشکی میشه، آفرین دکتر :)
پاسخ:
دوستان لطف دارن به من
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۹ دندانپزشک بی نام
سلام خانوم دکتر.بیش از یه ساله ک خواننده ی خاموش و خیلی پیگیر وبلاگتونم.قلمتون بی نظیره..خیلی..
راستش الانم قصد نداشتم نظر بذارم چون شما همیشه انقدر خوبید ک ادم نمیدونه چی باید بگه،ولی از دیدن اون قسمت بعدا نوشت واقعا دلم گرفت..کاش من تهران بودم و میومدم.اون قسمت خیلی حس تنهایی رو بهم منتقل کرد،حسی ک خودم خیلی تجربش کردم.واسه همین حس کردم حتما باید بهتون بگم ک چقدر ب نظرم ادم تحسین برانگیزی هستید..شاد باشید و موفق..
پاسخ:
سلام...ممنون که منو میخونید ومرسی از لطفتون...تنهایی بده ولی گاهی ادم کاری از دستش بر نمیاد...خوشحال میشم اگه نظر بذارید...حداقل در حدی که بدونم میخونید...من خودمم کامنت گذاشتن برام سخته
ااااااا... چرا به من نگفتییییی ؟!
من درگیر درس بودم این مدت . کی اومدی ؟!
پاسخ:
چه حیفجمعه تهران بودم
دوباره اومدی خبرم کن
پاسخ:
حتما
بازم قرار وبلاگی میذارید؟
پاسخ:
خب دفه پیش که استقبالی نشد چون هرکدوم از دوستان خواننده از یه طرفن. هیچ دوتا خواننده ای از یه شهر ندارم. ولی چندتاییشون رو از نزدیک دیدم وباعث افتخارمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی