روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

خواب

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۴۳ ق.ظ
از بزرگترین نعمتای خدا اینه که کسی از اینده خبر نداره...از نعمت های بزرگتر خدا اینه که ادم با ارامش بخوابه...ولی وقتی مدام خواب ببینی...دعا میکنی که هیچوقت دیگه نخوابی...وقتی مدام خواب هات تعبیر میشن...هر خوابی که ببینی برات ترسناک میشه...توی تمام خواب هات دنبال نشونه میگردی...دنبال تعبیر...دنبال چیزی که حاکی از خبر بدی توی اینده نباشه...دنبال یکم ارامش....وقتی خوابی ببینی که نشونه ای از مرگ داخلش باشه قلبت هری میریزه پایین...همه میگن دکترا دلشون سنگ میشه و عادت میکنن به مرگ...من میگم اگه عادت میکردیم هیچوقت راهی رو انتخاب نمیکردیم که جلوی مرگو بگیریم...با دیدن هر مریض هرچند سالم دلت هری نمیریخت پایین...من وبقیه دکترا به مرگ عادت نمیکنیم...هر روز ازش میترسیم...و هر روز بیشتر به عنوان جزئی از زندگی قبولش میکنیم...با تمام این حرفا...هنوزم مرگ برام ترسناکه...خوابی که خبر از مرگ کسی بده برام ترسناکه...خوابایی که تعبیر میشن برام ترسناکن...خدایا بهم ارامش بده...مراقب اطرافیانم باش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
زیرزمینی

نظرات  (۴)

خب این که میگن عادت میکنن به مرگ به دلیل اینه که در برخورد با مرگ، زخمی و آدمای مرده خونسردتر هستن و طبعا نه همه اونها.
ضمناهمیشه بدم نیست که خواب ها تعبیر بشه، یه بار اهنمایی که بودم شب قبل امتحان، سوالای امتحانو خواب دیدم و خوشحال که ایول سوالا رو دیدم بعد کلا سوالای امتحان فرق داشت
پاسخ:
شاید فقط قدرت پیشبینی اتفاقاتی که قراره بیوفته رو دارن
۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۱:۵۶ دکتر آقای ح
مرگ تو خواب همیشه تعبیرش بد نیست خیلی وقتا تعبیرش خوبه.
۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۱:۵۶ دکتر آقای ح
خانوم دکتر خوابی برای ما ندیدی؟
خانم دکتر دلتون میخواد وقتی وبلاگتونو میخونم کامنت بذارم یا نه؟
من خودم دوست دارم.
پاسخ:
خب من کامنت دوس دارم. به شرطی که توهینی نباشه. یا قضاوت بدون اگاهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی