روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

ارمیا

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ
شاید درمورد رضا امیر خانی و کتاب هاش نشه خیلی نوشت...ولی این نوشته نظر شخصیه من نه نقد این نوسنده....بعد از سال ها شنیدن اسم این نوسنده و کتاب هاش بالاخره تصمیم گرفتم که یکی از کتابا شو بخونم...از فروشنده خواستم یکی از کتابای خوبشو بهم معرفی کنه...ارمیا کتابی که تجدید چاپای متعدد داشته رو معرفی کرد...خریدم و شروع کردم به خوندنکتابی(از دید من ) اغراق امیز درمورد جنگ و ادمهای مذهبی...غیر قابل باور...مثل چیزی که توی خیلی از فیلما میبینیم...باب طبع من نبود...حتی با وجودی که هر چند صفحه یبار میپریدم تا حداقل بتونم تمومش کنم...بیشتر از 200 صفحشو نخوندم...در مورد جنگ و انقلاب کم نخوندم...بعضی ها رو با ولع خوندم...باور کردم...مثل کتاب های بزرگ علوی مثل کتاب دا...ولی این کتاب حداقل برای من قابل باور نبود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
زیرزمینی

نظرات  (۱۱)

سلام
فقط چند روزه وبلاگم رو راه اندازی کردم ، موضوع وبلاگ من یکم اختصاصیه ، یعنی فقط با وبلاگ های پر محتوا مثل وبلاگ تو تبادل لینک می کنم . اینجوری هم بازدید تو زیاد میشه و هم بازدید من.

ممنون میشم یه سر بزنی و باهام تبادل لینک کنی
وقتی یکی بخواد متعصبانه قضاوت کنه و راوی باشه شاید اینجوری بشه. من البته این کتابو نخوندم. البته باید بگم که خیلی تعریف شنیدم از این نویسنده فارغ التحصیل مکانیک شریف. میدونم آدم مذهبی ای هم هست این همدانشگاهیمون. نشت نشاش که اتفاقا در مورد رفتن به اونور بود و بعضا حدی باهاش موافق بودم. کتاب من او تعریفشو شنیدم.
پاسخ:
جدی شریف خونده؟داره دیدم درمورد بچه های شریف عوض میشه
با سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه.
موافقم. کتاب اغراق آمیزیه. شخصیت هاش هم به نظرم زیادن. بعضی وقت ها گیج کننده می شه. یهو از یه موقعیت می ره یه موقعیت دیگه...
پاسخ:
سلام ممنون شما هم خوب باشید
من که فعلا کتابخوانی م تعطیل!!
پاسخ:
خب ایشالا بعد از رزیدنتی
اون مطالبی که گفتم در مورد کتاب من او رضا امیرخانی بود!!! حواسم به پست شما نبود که در مورد ارمیا است.
بعله. ظاهرادرست قضاوت نمی کردی.
پاسخ:
لبته فقط ظاهرا
ما که ظاهرو باطن یکی هستیم.
یه چیزیه مثل سریال کیمیا
پاسخ:
من کیمیا رو خیلی کم دیدم ولی هنوز اونور تر
من چن تا از کتایاشوخوندم...به نظرم سبک نوشتنه امیرخانی اینحوریه...قیدارشوخیلی دوس دارم
بیوتنشو بخون
ارمیا خود منم خود خود من البته ارمیای بیوتن ها نه ارمیای اینجا .
پاسخ:
فکر کنم بیوتنه که خیلی هم قطوره نه؟سعی میکنم بخونمش
پایی که جا ماند رو خوندین؟ اونم کتاب خوبیه واسه خوندن، ولی به خوبیه دا نمیشه.
پاسخ:
نه نخوندم وقت کنم حتما میخونم ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی