روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

امیلی

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ق.ظ
دو جلدی بعدی امیلی رو هم خوندم...به قشنگی ان شرلی نبود ولی دوست داشتنی بود...فقط یه نقطه اریک برای اوایل قرن 19 وجود داره...اینکه زن های این داستان ها بعد از ازدواج محو میشن...حل میشن توی شوهر و بچه هاشون
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
زیرزمینی

نظرات  (۹)

البته من نمیدونم دقیقا چطور محو میشن اما همین الانم خیلی آدما بعد از ازدواج محو میشن...
پاسخ:
بله هنوزم همینجوره...و این یکی از دلایل ترسناک بودن ازدواجه
اینم میذارم تو نوبت مطالعه!
بعله متاسفانه، ازدواج خیلی ترسناکه.
به نظر من ازدواج ارامشی میاره که کسی دوست نداره از دست بده واسه همین یه از یه سری کارها دوری میکنه که ما فکر میکنیم محو شده و تو خونوادش حل شده

این فقط نظر شخصی من بود
پاسخ:
مرسی از نظرتون
ازکجا شناختی؟؟!! برام جالب شد یهویی!
ظاهرا این قضیه به قانون تبدیل شده.خانوما بعد ازدواج محکومن ب محو شدن.حتی توی کتابا..
پاسخ:
متاسفانه
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۴ معلوم الحال
سلام
زن ها بعد از ازدواج مجبور میشن کارهایی رو بکنن که جامعه ازشون توقع داره و جزو وظایفشون تلقی میشه به همین خاطر به مرور همه زندگی شون میشه شوهر، بچه ها و رسیدگی به امور خونه و کم کم خودشون رو فراموش می کنن. انگار نه انگار که اون ها هم به دنیا اومدن تا زندگی کنن و خوش بگذرونن.
پاسخ:
سلام باز شاید اگهد کسی قدر زحماتشون رو میدونست انقدر دردناک نبود
رخساره خانم وقت کردی به روز کن :)
پاسخ:
بله چشم اگه کشیکای پشت سر هم امون بده
این کشیکا که ظاهرا تموم بشو نیستن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی