روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

واقعیت های نگفتنی

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳ ب.ظ
سالها پیش وقتی شعر ها و عاشقانه های شاعر رو میخوندم ازش میپرسیدم داستان عاشقانه تو چیه...همیشه بهم میگفت که عشقی وجود نداره یه شاعر واسه نوشتن و شعر گفتن مجبوره تخیلات عاشقانه داشته باشه...وقتی همیشه سوالم بی جواب موند حرفشو باور کردم...تا اینکه بعد از سالها داستان عاشقانشو برام تعریف کرد و من عشق پشت همه نوشته هاشو فهمیدم....عشقی که هنوز توی قلبش شعله ور بود شابد مسخره به نظر بیاد ولی من گاهی میشینم و وبلاگ خودمو از اول میخونم...قبلا که خواننده هام کمتر بود و وقت ازادم بیشتر بود بیشتر این کارو میکردم...دیشب که توی کشیکم مردم تصمیم گرفته بودن به جای مردن و مریض شدن به گشت و گذارشون برسن...وقت بیکاریم نشستم و وبلاگمو خوندم....بیشتر عاشقانه هامو خوندم...هرچی قدیمی ترها رو خوندم کمتر یادم میومد که چی شد که اینجور متنایی رو نوشتم...خودمو گذاشتم جای خواننده ها...دلیل سوالاشونو فهمیدم...خیلیا ازم پرسیدن کسی تو زندگیم هست یا نه...عشقی وجود داره یانه....نوشته ها ی من مخاطبشون کیه.... وهمیشه جواب من به همه. یه چیز بود...نه ماجرای عاشقانه ای نه عشقی نه بوی فرندی و نه هیچ چیز دیگه ای...کل عشق من خلاصه میشه توی یه عشق 38روزه توی بیست سالگیم....که اونموقتی خیلی زود ازدواج کرد کارو به ماجراهای عاشقانه نکشوند...فکر کردم پس احساس این نوشته ها از کجا میاد به این نتجه رسیدم عاشقانه های من حاصل قلیان احساسات یه دختر تنهاس که دوست داره عشق رو تجربه کنه...یه عاشانه دیوانه وار اما پزشک بودن 26ساله بودن و خیلی چیزای دیگه که گفتنی و نگفتنی هستن باعث شده عشقی نباشه...ومن برای تخلیه احساسذتم...تخلیه حرف های عاشقانه ام ادمی تخیلی رو تصور میکنم که هربار یه شکل جدید برام مجسم میشه....شاید حتی اگه عاشق بشم....دیگه توی 26سالگی نتونم عاشقانه باکسی حرف بزنم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۲
زیرزمینی

نظرات  (۱۵)

۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۳ دانلود اهنگ جدید
سلام دوست عزیز برای بالابردن بازدید وبلاگتون شما نیاز به تبادل لینک ضربدری یا همون سه طرفه که بهترین و کاربردی ترین نوع تبادل از نظر گوگل هست دارید برای این کار ما سایتی رو که با پیج رنک 2 گوگل هست رو
پیشنهاد میکنم لینک خودتون رو به رایگان ثبت کنید.

***سال نو مبارک **

تبادل لینک رایگان = http://lo3.ir
۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۵ دانلود اهنگ جدید
سلام دوست عزیز برای بالابردن بازدید وبلاگتون شما نیاز به تبادل لینک ضربدری یا همون سه طرفه که بهترین و کاربردی ترین نوع تبادل از نظر گوگل هست دارید برای این کار ما سایتی رو که با پیج رنک 2 گوگل هست رو
پیشنهاد میکنم لینک خودتون رو به رایگان ثبت کنید.

***سال نو مبارک **

تبادل لینک رایگان = http://lo3.ir
۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۷ دانلود اهنگ جدید
سلام دوست عزیز برای بالابردن بازدید وبلاگتون شما نیاز به تبادل لینک ضربدری یا همون سه طرفه که بهترین و کاربردی ترین نوع تبادل از نظر گوگل هست دارید برای این کار ما سایتی رو که با پیج رنک 2 گوگل هست رو
پیشنهاد میکنم لینک خودتون رو به رایگان ثبت کنید.

***سال نو مبارک **

تبادل لینک رایگان = http://lo3.ir
سلام
واقعا همینطوره من هم عشق رو تا بحال تجربه نکردم. فقط مدت ها یک دختر گمنام و آروم مثل خودم رو سر یکی از کلاس ها میدیدم. دختری که یک سال بعد از دانشگاه رفت (میهمانی یا انتقالی) من حتی جلو هم نرفتم برای ابراز علاقم اما همیشه وقتی توی رویاهام غرق میشم یکی مثل اون جلوی روم مجسم میشه.

خانم دکتر شما که تنها نیستین. ماها رو دارین. (هر چند به صورت مجازی)خانواده تون رو دارین . دوستایی هم احتمالا دارین که بشه بهشون اعتماد کرد. حالا ممکنه هم رشتتون نباشن اما ممکنه هنوز هم همکلاسیای قدیمتون رو داشته باشین کنار خودتون.
شاد باشین
پاسخ:
بله حتما شمارو ذارم منظورم از تنهایی همون نداشتن یه عشق و یه رابطه است
۰۴ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۵۴ ربولی حسن کور
سلام
حالا راستشو بگین مخاطبتون کی بوده؟
ما به کسی نمیگیم!
پاسخ:
سلام;-)
سلام.
سال نو مبارک. امیدوارم سال نو سالی لبریز از عشق باشه واستون.
به نظرم حداقل پزشک 26 ساله بودن دلیل بر عدم وجود عشق نمیتونه باشه. اتفاقا پزشک 26 ساله بودن از لحاظ اجتماعی یه موقعیت فوق العاده است.
پاسخ:
منظورم دیوانگی های عاشقانه است...این حرفای عاشقانه زدن سخته... سال نو شما هم بارک شماهم سال خوب و پراز شادی و سلامتی داشته باشید
سلام
خوبی خانم دکتر?
من خوشحالم ک سالها پیش یه عشق رو تجربه کردم,اگرچه فرجام نداشت و زودگذشت.
منم دوست عشق رو تجربه کنم, چون عشق میتونه تعالی بخش باشه
پاسخ:
سلام.ممنونم شما خوبی؟ منم امیدوارم باز هم عشق رو تجربه کنید
سلام
حالا که صحبت شما به اینجا کشید، ترجمه بخشی از آهنکی بنام RUN از Amy Macdonald را بریتان مینویسم و بهترین ها را برایتان آرزو میکنم
متن کامل شعر و فایل MP3 آنرا میوانید از اینترنت بردارید.
.
Will you tell me when the lights are fading
Cos I can't see, I can't see no more
Will you tell me when the song stops playing
Cos I can't hear, I can't hear no more
She said I don't know what you're living for
She said I don't know what you're living for at all
He said I don't know what you're living for
He said I don't know what you're living for at all
But I will run until my feet no longer run no more
And I will kiss until my lips no longer feel no more
And I will love until my heart it aches
And I will love until my heart it breaks
And I will love until there's nothing more to live for
. . .
آیا به من خواهی گفت این زرق و برق ها چه وقت فروکش میکنند
زیرا که دیگر چشمانم چیزی را نمی بینند، دیگر چیزی نمی بینم
آیا به من خواهی گفت این آهنگهای(گوش خراش) چه وقت خاموش خواهند شد
زیرا نمی توانم چیزی بشنوم، دیگر چیزی نمی شنوم
آن (زن) گفت: نمیدانم برای چه زنده ای
آن (زن) گفت: نمیدانم اصولا بخاطر چه چیزی زنده ای
آن (مرد)گفت: نمیدانم برای چه زنده ای
آن (مرد)نیز گفت: نمیدانم اصولا بخاطر چه چیزی زنده ای
اما من، تا جاییکه پاهایم دیگر توان دویدن نداشته باشند، خواهم شتافت
و من، تا جاییکه لبهایم چیزی را حس نکنند، خواهم بوسید
و من، تا جاییکه قلبم به درد آید، عشق خواهم ورزید
و من، تا جاییکه بندهای قلبم پاره شوند، عشق خواهم ورزید
و تا جاییکه دیگر چیریکه ارزش زندگی کردن را داشته باشد، یافت نشود، عشق خواهم ورزید
پاسخ:
خیلی قشنگ بود ممنون
اا چرا پیام من نیومد :(

منم کلا امیدوارم
پاسخ:
تو راه گم شد امیدوار باش خوبه
سلام رخساره جان!
سال نوت مبارک. ان شاالله سالی سرشار از عشق سهم تو باشد.
برای عشق هیچ وقت زمانی خاص وجود نداره... اگه عشق محدود به سن و سال و زمان و موقعیت و ووو باشه اون وقت باید به قدرت عشق شک کرد... مگر نشنیده ای که پیرانه سرش عشق جوانی به در افتاد؟؟!!
پاسخ:
سلام عزیزم عید شما هم مبارک...بله شما درست میگی
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۰۶:۴۳ آپلود سنتر گوگل
سلام
آپلود سنتر کوچک ما در دوسال سال گذشته جای خود را در میان غول های داخلی و خارجی باز کرده و موفق شده با ذخیره بیش از 21000 فایل خدمت رسانی کوچکی به فعالین سایبری در محیطی امن داشته باشد.

آپلود گوگل
http://uploadgoogle.ir
آپلودعکس, آپلود عکس , آپلود عکس دائمی , آپلود فیلم , اپلود عکس, آپلود رایگان , آپلود مجانی , آپلود آهنگ , آپلود زیپ آپلود آپلود عکس,اپلود ,عکس, آپلودسنتر عکس, آپلود رایگان عکس, آپلود سنتر, عکس آپلود ,دائمی, آپ upload photo, hosting photo, upload Images, image upload آپلود عکس با گوشی آپلود عکس با موبایل آپلود عکس,آپلود رایگان عکس,آپلود سنتر عکس,آپلودعکس,سایت آپلود عکس,آپلود عکس دائمی آپلود عکس,آپلود سنتر عکس,سایت آپلود عکس,آپلود عکس دائمی,آپلود عکس رایگان,آپلود,آپلود عکس عمومی,عکس,آپلود عکس سریع رایگان عکس,آپلود سنتر عکس,آپلودعکس,سایت آپلود عکس,آپلود عکس دائمی آپلود عکس,آپلود سنتر عکس,سایت آپلود عکس,آپلود عکس دائمی,آپلود عکس رایگان,آپلود,آپلود عکس عمومی,عکس,آپلود عکس سریع
I'm extremely impressed with your writing skills as well
as with the layout on your blog. Is this a paid
theme or did you modify it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it is
rare to see a great blog like this one nowadays.
هعیییییییییییییی
داغ دلم تازه شد.
پس عشقو یبار تجربه کردبن.
پاسخ:
البته کوتاه
اولا یه سئوال:جدی جدی اسمتون رخساره است یا نه؟
دوما چرا توی بعضی از پستا شما قسمت نظراتو بستین؟
سوما این ایموجی هایی که براتون میذارم دیده میشه یا نه؟
پاسخ:
اولا نه دوما یا دلم نمیخواسته کسی قضاوتم کنه. یا ارزش خوندن نداشته یا ارزش نظر دادن نداشته سوما نه چون من با گوشی میام
دیدین همه رو خوندم؟
پاسخ:
دست شما درد نکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی