روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

ان طرف خیابان

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۳۱ ق.ظ
جعفر مدرس صادقی نه نویسنده جدیدیه نه تازگی معروف شده نه جوونه...ولی من تازه پیداش کردم...البته تازه تازه هم که نه...دوتا از کتابوشو بهار پارسال خریدم ولی تازه فرصت کردم بخونمشون...اولیش ان طرف خیابان یه کتاب به چهارتا داستان نه چندان کوتاه که با روح و روان ادم در کنار شیرینی و روزمره بودنشون بازی میکنه...چهار تا داستان عالی که منو بی نهایت یادنوشته های شاعر میندازه...وبرخلاف خودش که فکر میکنه نوشته هاش خیلی شبیه نوشته های مصطفی مستوره بیشتر به نظر من شبیه مدرس صادقیه...توصیه میکنم حتی اگ هوقت کمی داریداین کتابوبخونیدکتاب دوم هم گاو خونی از همین نویسندس که اونم جذابیت های خاص خودش رو داره و البته فیلمشم با بازی بهرام رادان ساخته شدهپی نوشت:از لپ تاپ متنفرم...تو گوگل ایمیج که سرچ میکنم واسه عکس این کتابا منو میبره به سایتایی که عکس این کتاب رو دارن...قبلا اینجوری نبود فقط عکسا رو می اورد بدون سایتشون
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۱
زیرزمینی

نظرات  (۳)

سلام
از مطالب خوبتون استفاده کردم . اگه میتونید به وبلاگ من هم سر بزنید . ممنون .
پاسخ:
ممنون لطف دارید
والا گوگل که هنوزم همونه..عکس رو میاره

اونجا دو تا گزینه میاد یکی نوشته تماشای عکس تماشای سایت

پاسخ:
نهههههه...واسه من دیگه اونجوری نمیاد یعنی مشکل از کروممه؟
خوندمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی