روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

حکایت عشقی بی قاف بی شین بی نقطه

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱ ق.ظ
فکر نکنم کسی باشه که مصطفی مستور رو نشناسه...من فقط روی ماه خداراببوس ازش قبلا خونده بودم که فکر کنم معروف ترین رمانشه...الانم این کتاب شامل چندتا داستان کوتاه...داستان هاییی قشنگ و بیخود...داستانهایی که انقدرخوبن که قلبو مغزتو فشار میدن...داستان هایی اونقدر بیخود که حتی نمیفهمی چی نوشته... دوسش داشتم...از مصطفی مستور بخونید...من توی تایم رست کشیک امروزم این کتابو خوندم پی نوشت:باز خوره کتاب گرفتم. . باز دلم میخواد غرق بشم تو داستان ادم ها
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۲
زیرزمینی

نظرات  (۸)

چی بهتر از خوره کتاب بودن
مررسسییی بابت کتابایی که معرفی کردی عزیزم.حتما میخونم :-)
پاسخ:
قربونت عزیزم ایشالا که خوشت بیاد
من این کتابو دارم اما هنوز وقت نکردم بخونمش. واقعا ارزشش رو داره؟

نمایشگاه کتاب نزدیکه. تشریف ببرین جهت درو کردن غرفه ها البته اگه کشیکا بزارن
پاسخ:
حتما میرم... توهم بیا باهم بریم درو کنیم مطمین نیستم بگم ارزششو داره یانه ولی بد نبود
من اصن یه برنامه 3 4 روزه ریختم برای نامیشگاه کتاب و تهرانگردی! اصلا یکی از دلایلم برای موندن تو شهر غریب نمایشگاه کتاب بود وگرنه برمیگشتم ولایت
حالا سعی میکنم اگه حالش رو داشتم بخونمش. بالاخره هر کتاب و فیلمی حتی در بدترین حالت ممکن ارزش یک بار خوندن رو داره
پاسخ:
خووووششششش بحااااااااالت
یادم اومد چندسال پیش از مصطفی مستور کتاب استخوان خوک و دست‌های جذامی رو خوندم و خیلی خوشم اومد طوری که دو بار دیگه خوندمش
پاسخ:
اااا...پس منم حتما میخونمش
همون روی ماه خداوند ببوس هم من نفهمیدم اخرش چی شد

وقتی فلسفی میشه کتاب من گیچ میزنم

جواب تورو هم می ددونم الان میگی تو کی گیج نمی زنی
پاسخ:
افرین خوشم اومدخوب منو شناختی
چرا . خیلی ها هم هستن که مصطفی مستورو نشناسن. الان حتما میگید پس منم یکی از اونام ها؟ نه خیر میشناسمش بله.
پاسخ:
خب خوش به سعادتتون
خانم دکتر دوست دارین غرق داستانای آدما شین؟
من دنیا دنیا داستانم. میخواهین داستان واقعی هامو براتون بگم؟
پاسخ:
اگه دوست داشتین میتونید برام ایمیل کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی