روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

علایم حیاتی یک زن

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵ ب.ظ
یه داستان که توی یه بیمارستان اتفاق میوفته و درمورد سه تا پرستار مختلفه...ادم های متفاوت که دارن یه کار انجام میدن...زن های عاشق با ابعاد وزندگی های متفاوت...پوسته هایی که مختلفه اما همه یه حس دارن...همه زن هستن و درگیر با مردی که پزشک اون بیمارستانه...داستان خیلی قابل باور و درباره ابعاد روحی مختلف سه زن...سه زن دوس داشتنی و در عین حال منفور...مردی که شاید اگه فصل چهارمی برای این کتاب وجود داشت رفاراش قابل درک میشددوسش داشتم این کتابو خیلی زیاد...نزدیک شدن به خودمون زنها قلب منو همیشه فشرده و عاشق میکنه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۶
زیرزمینی

نظرات  (۶)

زیاد با رومان میونه خوبی ندارم
ولی اخرین خط مطلبتون تعبیر قشنگی بود
همیشه اثر هنری مطلوب، احساسات انسان رو تحریک میکنه
پاسخ:
جالبتر اینجاس که تو کتابی رو میخونی تا دقیق تر احساسات خودتو درک کنی
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۷ معلوم الحال
باید کتاب جالبی باشه ☺
پاسخ:
بله
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۲ معلوم الحال
اگه یه سوال بپرسم دعوام نمی کنی؟
این پسرونه ش هم هست؟ (این سری ناموسا سوالم جدی بود؛ البته دارم روی فن بیانم کار می کنم که اینقدر sarcastic نباشه)
سلام من کتاب خوندن رو خیلی دوست دارم فقط قیمتهاش خیلی گرونه بعد هم که ادم میخونه دیگه باید بذارش کنار
پاسخ:
خب ولی ادم میتونه از بعضی خرجاش بزنه جاش کتاب بخره
ببخشید قیمتش چند تومنه؟
پاسخ:
نمیدونم نگاه نکردم
عجب پزشک مردی..! در پاسخ به این دوستمون که اسمشو ننوشته باید بگم خیلی وقتا هم نیاز نیست که کتابو بخری میتونی از یه دوست قرض بگیری یا از کتابخونه امانت بگیری
پاسخ:
ما که قرض نمیدیم ولی خب شما درست میگین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی