روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

صداهایی از چرنوبیل

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۷ ق.ظ
از حادثه هسته ای چرنوبیل چقدر میدونید...انفجاری که چندین برابر بزرگتر از بمب اتی هیروشیما بوده...حادثه ای که کل زمین رو تحت تاثیر قرار داده...از مردمی که اونجا زندگی میکردن چی میدونید...شما هم مثل من فکر میکردین همه ادما در کسری از ثانیه مردن؟اگه یخواین اینا رو بدونید این کتابو بخونیدپی نوشت:وقتی زندگی سخت میگیره..وقتی صبرم تموم میشه...وقتی انقدر ناراحتم که هیچی ارومم نمیکنه...خوندن رنج انسان های دیگه باعث میشه خودمو فراموش کنم..سکوت همیشه هم بد نیست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۵
زیرزمینی

نظرات  (۶)

من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم

رابرت برتون
فک نمیکردم داستان مستندوار خوشت بیاد. دوس دارم اینو بخونمش
پاسخ:
خودمم فکر نمیکردم خوشم بیاد ولی چرنوبیل همیشه یه علامت سوال برام بود
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۷ معلوم الحال
هیییییی تو هنوزم ناامیدی مثه من؟!
میگن توی ایران نمیشه بیای با یه نفر دردودل کنی چون طرف تا بهت حالی نکنه از تو بدبخت تره ولت نمیکنه! پس واجب شد این کتابو بخونم (البت رفته توی برنامه بیست سالم)
پاسخ:
نه نا امیدی کجا بود؟به این خوبی...شما باید متن انگلیسیشو بخونی
خود"انفجار" خیلی بزرگ نبوده اثرات ناشی از آزادشدن تشعشعات هسته ای بسیار بزرگ بوده.
وقتی تصاویر بچه های جهش یافته ای که بدون دست به دنیا اومده بودن رو دیدم به عدالت خدا شک کردم
پاسخ:
واقعا وقتی ادم به عدالت خداشک میکنه چکار باید بکنه؟حالی که من الان دارم.هرچندمن خیلی چیزا رو میتونم بپذیرم ولی الان نه
خوندمش
خوندمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی