روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

بهم نگو از ما گذشته دیگه دیره

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۵ ق.ظ
این روزها فقط مدام و مدام کشیک دادن حالمو خوب میکنه ...سه روز پشت سر هم کشیک بودم...بخش جراحی اعصاب یکی از معروف رین دکترای مغز و اعصاب مشاوره قلب برای یکی از مریضاش گذاشته بود...رفتم تا مریضو ببینم...مریض مردی بود 5 ساله...تنگی کانال کردنش رو عمل کرده بود...گردنش با گردنبند بسته بود...تام موهاش سفید بود...خیلی مودب وبا احترام حرف میزد...چیزی که شاید ما اینترنا خیلی بهش عادت نداریم...شرح حال گرفتم یه توبت خلط خونی داشت با شک به امبولی مشاوره قلب درخواست شده بود...داشتم معاینه میکردم که خانم تقریبا 35 ساله ای وارد شد...اومد به سمت ما ...سلام کردو رفت بادبزن و برداشت و شروع کرد باد مرد-شما همسرش هستید؟-بلهباتعجب نگاهش میکنم و سرمو میندازم پایین...لبخند میزنم و میگم چند سالتونه-33 سال-چه خوب موندین من فکر کردم دخترشون هستیدمرد درحالی که به سقف خیره شده بود خانم دکتر شما که منو ضایع کردیدمیخندم و میگم نه حاج اقا باید از سن خانم ها همیشه تعریف کردسرمو خم میکنم رو پرونده و با گوشه چشم میبینم که دست زنشو گرفته و زن لبخند میزنهچند روز بعد زن رو دم سی سی یو میبینم...میگم چرا اینجاییدمیگه گفتن امبولیه اوردنش اینجا...میرم سری به مرد میزنم و میبینم که حالش خوبهمیپرسم شما بچه دارید؟میگه یه پسر بزرگدیدن این زن و شوهر جرقه ای تو دلم میزنه و دلم روشن میشه...شاید هنوز هم بشه عشق رو بین بعضی زن و شوهر ها دید...ولی کی میدونه پشت این لبخند ها و رفتار ها چه گذشته ای خوابیده
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۸
زیرزمینی

نظرات  (۱۰)

امیدوارم عشق باشه از روی پول و هوس نباشه
پاسخ:
چقدر بدبین...پولی درکار نبود...50سالگی برای هوس این شکلی یکم دیره
زندگی مشترک لیده آل دارن و گذشته هر طور بوده ختم یه خیر شده
پاسخ:
اره ولی اگه زخمی تو دلامونده باشه چی
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۶ معلوم الحال
پس میشه :)
فقط در حد یه نمره میشه توضیح بدی آمبولی چیه؟
پاسخ:
بهتره ندونی این چیزا اسرار پزشکیه
مثبت نگاه کن دخترم!
پاسخ:
باوشه
فکر نکنم زوجی تا حالا گذشته بدون مشکلو سپری کرده باشن...مگه اصلا عشقی بدون گذر از سختی ها شکل میگیره؟!
پاسخ:
حرفتون کاملا منطقیه ولی گاهی بعضی مشکلات عشقو اول از همه از بین میبره
سلام
سلام
سلام
سلام
پاسخ:
سلام
خانم دکتر تنبلی نکنید دیگه! برای اون بنده خدا توضیح بدید آمبولی چیه.
بجان خودم من میدونم واسه اون میگم.
حالا چرا میگین جز اسرار پزشکیه؟ بگین حوصله ندارم.
پاسخ:
خب از من که نپرسید امبولی یعنی چی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی