روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

خبرت هست که خلقی ز غمت بی خبرند

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ق.ظ
همیشه فکر میکردم چرا مریضا به مریضی هایی که باید لانگ لایف دارو بخورن انقدر حساسن...چرا بعد از یه مدت دارو هاشون رو نمیخورن...تا اینکه بابا اول مشکل گوارشی پیدا کرد و بعد هم سکته کرد...هرکاری کردیم نتو نستیم راضیش کنیم دارو هاشو بخوره...البته همه میدونن پزشکا خودشون بدترین دارو خور های جهان هستن...اگه بدونن درمان نمیشن که اصلا نمیخورن...اگه هم بدونن درمان میشن همین که علامت ها برطرف بشه دیگه نمیخورن...اگه هم لانگ لایف باشه هی بخور نخور میکننحالا شده ماجرای من...وقتی میخواستم بابا رو راضی کنم بش میگفتم من که بچه تو ام بیشتر از تو دارو میخورم...بابا هیچوقت نپرسید چه دارویی میخوری یا چرا میخوری...فکر میکرد شوخی میکنم...بدبختی اینجاس که معدمم فوری بهم میریزه...دادش میره هوا و اشتها کور و استفراغ مداوم به همه اضافه میشه...فقط همه زورم رو میزنم تا دوساعت بعد از دارو ها استفراغ نکنم تا مجبور به تجدید دوز نشم...یه خریت دیگه هم خوردن همه دارو ها با همه...یا حداگثر دو نوبت...فقط خدارو شکر که الان حالم خوبه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۹
زیرزمینی

نظرات  (۱۱)

ناراحت شدم که این حال رو داری فقط خدارو شکر که الان حالت خوبه
پاسخ:
ممنون
با این نکته که پزشکا بد داروخور ترین جمعیت هستن موافقم! کلا نسبت به پروسیحرهای درمانی مقاومت زیاد دارن.
۲۹ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۱ معلوم الحال
چه قرصای رنگی رنگی نازی :))
دکترا دست به خوردن فست فود و چیپس و پفکشون هم خوبه! بعد به ما میگن نخورید. یعنی میان تلوزیون فرهنگ سازی کنن این مامان ما هم ول کنمون نیست!!
اون کتاب قرمزه کنار جای خالی سلوچ چیه؟ فرهنگ جامع ...؟؟؟؟
پاسخ:
فرهنگ اختصارات پزشکیه نمیدونم گوشیم چش شده تار عکس میگیره
حس میکنم حال شما یکمی شبیه حال منه ، من ی ساله ک وبلاگتونو میخونم:) میخاستم بدونم که هدفتون از زندگی چیه؟ و این که دوربین گوشیو تمیز کنین احتمالا درست بشه ؛-)
پاسخ:
خب مسلما وقتی یه ساله منو میخونی میدونی که بزرگترین هدفم اینه که یه پزشک خوب بشم...اگه درد کسیو دوا نکردم حداقل به کشتنشم ندم تمیز کردم ولی بازم درست نشد
خب وقتی میخوای یه پزشک خوب بشی و انشالله به ایت هدفت میرسی درست نیست که به صورت مناسب از سلامتیت محافظت نکنی و کلی بیمار رو از داشتن به پزشک خوب محروم کنی
پاسخ:
خب دارم از سلامتیم محافظت میکنم دیگه
۳۰ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۱ معلوم الحال
گوشی منم همینجوری شده رخصاره جان. بعد از اینکه سرخود زدم آپ تو دیتش ردم باتریش سوخت (خبر سرم گوشیم ضد آب بود از صدقه سری همین باتری) که مجبور شدم عوضش کنم. دوربینشم تار شد مثه چشمای آستیگماتم :) :(
پاسخ:
خب تلان من چکار کنم؟ولی گوشی من هیچ اتفاقی براش نیوفتاده
قرصات رو هم به موقع بخور که بیشتر محافظت کرده باشی.
پاسخ:
خیلی کار سختیه...مهم اینه که بخورمشون
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۸ معلوم الحال
گوشی شما هم مثل گوشی من عمر خودشو کرده
گوشیتو عوض کن
پاسخ:
هنوز سه ساله تازه
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۰۹ معلوم الحال
مال من تازه دو ساله که به فنا فی الله رسیده :)
در ضمن دکترا باید ازین گوشی مدل سیب گاز زده ها داشته باشن این درب و داغونا مال ما فقیر فقراست
پاسخ:
اپل خیلی کار باش سخته دوس نداذم...بعدم پولم کجا بود
خداییش هر روز 9 تا قرص میخورید؟!!؟
اون آبیه چ قرصیه؟!
پاسخ:
اینا قرصای یه وعدم بود لبته وعده دومش کمتره...خب ما دکتراهم مریض میشیم
۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۳:۰۱ من یک هیچ!
دارو خر است :|
منم دو سال داروهای گروه روان خوردم بابام نفهمید و تو بحرشم نرفت :))
پاسخ:
ولی خداییش حال ادمو خوب میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی