روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

بودن

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ
خیلی بده که وسط امتحان کتاب خوندنم بگیره اونم وسط امتحان قلبکتاب جالبی بود تا حالا کتاب این شکلی نخونده بودم...ماجرای مردی بی سواد و بی نام و نشون که ادم قدرتمندی میشه در امریکا به صورت کاملا اتفاقیدوسش داشتم جدید بود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۸
زیرزمینی

نظرات  (۷)

سلان حس میکنم کتاب جالب و خوندنی هست
راستی چرا دقیقا موقع امتحانات تب کتاب خواندن انقدر بالا میره
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۴ آقای دکتر ح
معلومه خانوم دکتر از اون ادمای باهوشه که درساشو کم میخونه
ولی بهترین نمره ها رو میاره


پاسخ:
نه والا
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۹ آقای دکتر ح
ما که حوصلمون نمیشه کتاب بخونیم..ولی یه فیلم از رو همین کتاب ساخته شده

به اسم1979 being there
پاسخ:
جدی؟نمیدونستم
سابقه داشته شب امتحانی که هیچی نخوندم، تا صبح بیدار بمونم کتاب بخونم ;-)
پاس شدن کفایت میکنه :-))))
لامصب شب امتحان کتاب و وب و ... وحشتناک جذاب میشن!!
پاسخ:
ای گفتیا
سلام,,,,امیدوارم همیشه شادوموفق باشین,,,بهترین کتابی که تاحالا خوندین چیه؟؟؟؟؟و بهترین فیلم؟؟؟؟پزشکیو دوس دارین؟؟؟چرا؟چطوری میشه یه پزشک عالی شد؟؟؟
پاسخ:
سلام کتابای خوب زیاد خوندم این اواخر ملت عشق فیلم خوبم زیاد دیدم البته من فقط فیلمای ایرانی میبینم پزشکی رو دوست دارم چون حس مفید بودن بهم میده با درس خوندن افتاده بودن توجه به ادما میشه پزشک خوبی بود
تا کی امتحان داری؟
پاسخ:
تا ظهور اقا
این اتفاق شب امتحان برای یکی از بچه های پزشکی می افته. کتاب من پیش از تو رو تموم میکنه و بعد شروع به خوندن کتابش میکنه.
پاسخ:
اصلا درستشم همینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی