روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی
مریض جدید تخت اکیوت...میرم بالای سرش...مریض خوشحاله نمیدونم چرا تو بخش اکیوت بستری شده...شرح حال میگیرم...خانم جوون چاق با احساس تنگی نفس و سنگینی روی قفسه سینه...قیافش برام اشناس...مانیتور رو وصل میکنم...همه چی خوبه...اکسیژن میذارم که میپرسم شما از پرسنل هستید؟میگه بلهدکتر میاد و شرح حال میگیره و یکم باهاش حرف میزنه...معاینات رو دکتر انجام میده...سمع ریه ها بنویس کلیر خانم دکتر-واقعا؟چقدر خوب اخه روزی دوپاکت سیگار میکشم...میخنده...دکتر میپرسه جدی؟...یخنده و میگه خانم دکتر ننویسی تو پروندم...میگم باشه...دکتر میگه پرونده رو بیار خانم دکتر تا اوردر بذاریم...-ببخشید خانم دکتر میشه لطفا پرده رو بکشیدلبخند میزنم و پرده دور تخت رو میکشم...با دکتر میریم کنار و میگه هیچیش نیست فقط عصبیه ولی خانم دکتر اوردر اولیه رو براش بذار...مینویسم و نگاه دکتر میکنم دکتر جوونی که موهاش خیلی زود سفید شده...مرد خیلی اروم...اموزش عالی...حرف بی ربط نمیزنه و فوق العاده با شخصیتکنجکاو میشم درمورد زنی که سیگار میکشه...زنی که سیگار میکشه یعنی همه چیزشو باخته...میرم بالای سرش...پشت پرده...اول حالشو میپرسم...گوشیش مدام زنگ میخوره و براش پیام میاد...ازش میپرسم چه سیگاری میکشی...میگم من چی میکشم...میگه از سیگار من هیچوقت نکش خیلی معتاد میکنه به منم گفتن ولی گوش نکردم...خودش حرفشو  ادامه میده-من خودم شوهرمو ترک دادم...حالا خودم سیگاری شدم...هر وقت میرفت سر سیگارش سیگارش رو ازش میگرفتم و یه مشت پسته میریخم تو دستش...-ولی اخر اون ترک نکرد و تو سیگاری شدی...-نه ترک نکرد...ترکم کرد...مچشو با یه دختر گرفتم...عاشق و معشوق بودیم...22سالم بود که ازدواج کردیم خیلی همه میخواستیم-پس چی شد؟-ده سال زندگی کردیم...دختر دار شدیم...ببین دخترمو...عکس دخترشو نشون میده یه دختر 8-9 سالش-خداحفظش کنه-بعد از اون نتونستم دیگه باهاش کنار بیام...چاق شدم...سیگاری شدم...طلاق گرفتمغمزده میگم...همه مردا همینن...سرنوشت همه زنا همینجوریه...همین دکترا و پرستارایی که اینجان کم کثافت کاری میکنن-طلاق که گرفت دکترا و پرستارا ولم نمیکردن...هرروز یکیشون بهم پیشنهاد میداد...ولی دخترم...بخاطر اون نمیتونستم دست از پا خطا کنم..بیمارستان پر از کثافت کاریه...-میدونم...البته دخترا هم کم کثافت اری نمیکنن ادم یه چیزایی از اینا میبینه که شاخ درمیاره...یکم گپ میزنیم...گوشیش مدام پیام میاد...یکم که میگذره یکی از پرستارای مرد میاد بالا سرش پشت پرده و من میرم بیرون...میرم و میشینم پیش دکترمیگم باید بره پیش روانپزشک...-ما ادما مشکلات رو الکی بزرگ میکنیم...سیگار میکش یعنی چی؟-خب اقای دکتر هر ادمی یه ظرفیتی داره...بعضی ادما شاید مشکلاتشون کوچیک باشه ولی ظرفیتشونم کمه-خانم دکتر این حرفا نیس...اگه خدا تو زندگی ادم باشه همه مشکلات کم میشهلبخند میزنم و فکر میکنم...این مرد چقدرارومه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۵
زیرزمینی

نظرات  (۱۴)

سلام وبلاگ زیبایی داری برای افزایش بازدید وبلاگت بیا به آدرس و وبلاگت را ثبت کن تا منم بتونم هر روز بهت سر بزنم محلی که وبلاگت را ثبت میکنی بزرگترین دایرکتوری وبلاگنویسان ایران است وپر بازدید ممنون
چقدر تلخ
نمیدونم چرا این تیکه خیلی توجهمو جلب کرد:
"زنی که سیگار میکشه یعنی همه چیزشو باخته..."
پاسخ:
همینجوریه دیگه
سلام

بیشتر از اینکه خدا تو زندگی مردهای آروم باشه اتفاق(ها)ی کشنده تو زندگیشون بوده

شاد باشی و سلامت
پاسخ:
سلام...نظرت خیلی بوداره ها
انگلیسی بعضی از کلماتو بنویسی راحت تر خونده میشه
پاسخ:
بلد نیستم وسط فارسی انگلیسی بنویسم بعدم خوندنش واسه شما راحت میشه نوشتنش واسه من سخت میشه
مگه با چی مینویسی که نمیشه انگلیسی نوشت وسط فارسی؟
پاسخ:
بابا منظورم تایپشه...بلد نیستم هی خط فارسی انگلیسی کنم بعد اینا هم جابجا نشن
جان بابا
چرا امشب شاکی هستی شما؟
منظور بنده این بود با گوشی یا لپ تاپ؟
دلیل بهم ریختگیش اینکه وقتی فارسی مینویسی و بعد میخوای انگلیسی کنی، فاصله رو هم حتما باید با زبان فارسی بزنی، انگلیسی هم تموم شد دوباره زبان رو فارسی میکنی و دوباره فاصله میزنی و ادامه مطلب رو مینویسی
پاسخ:
کجام شاکیه؟اوووووه خیلی سخت بود به همون روندخودم ادامه میدم گاهی بالپ تاپ گاهی با گوشی
سلام خانم دکتر سایتی میشناسین که کتابهای صوتی خوبی داشته باشه؟
پاسخ:
سلام یه سایت هست که پولیه Audiolib.ir
چرا زنی که سیگار می کشد همه چیزش را باخته؟! چرا فقط خیلی ساده از سیگار لذت نمی برد؟ همه چیز برای زن ها فلسفی است انگار.
پاسخ:
فکر کنم اینو توی کتابی خوندم...ولی واقعا همینجوره نه؟همیشه وقتی یه زن اروم یه تغییر بزرگ میکنه یعنی یه چیزی تو دلش شکسته باخته
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۶ ربولی حسن کور
سلام
همه مردها همین طورن؟
دست شما درد نکنه
پاسخ:
سلام همه مردایی که من دیدم و شنیدم همینجوری بودن
سلام
یادمه یبار ی کتابی معرفی کرده بودی.به اسم قبل از اینکه بخوابم.(before i go to sleep)
خواستم بگم فیلمشو هم ساختن...فیلمش هم عالیه.
پاسخ:
بله خبر داشتم مرسی از یاداوریتون
جدا فکر که کردم،اکثر زن هاى سیگاری ای که میشناختم ادم های به شدت درد کشیده ای بودند...
اما خب نه همیشه
پاسخ:
البته نه همیشه
سلام برای به دست آوردن آرامش شاید پناه آورده به سیگار
پاسخ:
بله
قشنگ مینویسی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی