روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

هیچوقت نپرس

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ق.ظ
-چرا منو برا ازدواج انتخاب کردی؟ چرا نداره خب کس دیگه ای نبوده...بهش گفتن بیا این دختره رو ببین اونم اومده...بعدم خونوادش گفتن خوبه اونم پیش رو گرفته -چرا میخوای ازدواج کنی؟ چرا نداره خب میخواد زن بگیره دیگه مثل همه -تو گذشته چجوری بودی؟ اینو اصلا نپرسید...گندش بالا میاد...بعد دیگه نمیشه جمعش کرد...دیگه گند کاریش زیاد بوده...بعدم درکمال افتخار میگه من یه دختر افتاب مهتاب ندیده میخوام -چرا یه دختر نمیتونه همه کاری تو گذشته کرده باشه ولی یه پسر میتونه؟ چرت ترین جواب های ممکن رو میده...چون خوبه یه پسر تو این چیزا تجربه داشته باشه ولی یه دختر خوب نیست همه تجربه ای داشته باشه باید بار اولش باشه اصلنم انگار نه انگار که ذات هر دو ادمه با نیازهای اولیه یکسان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۶
زیرزمینی

نظرات  (۱۶)

والا چی بگم
کسی خوبی مطلق نیست همون در واقع سفید
کسی بدی مطلق هم نیست همون در واقع سیاه
هرجای زندگی رو نگاه کنی هم ادما هم حوادث میانه این دو رنگن، خاکستری
بهتره به زندگی با فیلتر سفید یا سیاه نگاه نکنیم
در ضمن
پسری که بخودش اجازه داده هر کاری رو قبلا انجام بده، از اینکه بعدا هم تکرارشون کنه ترسی نداره
پاسخ:
کاملا باهات موافقم.ولی جامعه ما به پسرااجازه میده هرکاری میخوان بکنن
واقعا چقدر پسر پرویی که موقع خواستگاری همچین حرفی میزنه و اونم با ایستادگی تمام
پاسخ:
کس خاصی نبود کلی گفتم
سلام.
جامعه مردسالار ما در حال عبور از یک مرحله گذار میباشه. مرحله ای که پس از این بسیاری از این قبیل مسائل حل میشود. البته این دلیل بر بهتر شدن شرایط نیست. شاید فقط برابری کمی بیشتر شود و ....
به هر حال همین الان هم هستند بسیاری از زنان که مشابه این آقا زندگی می کنند و البه قدیم ترها چه زیبا گفته اند که انگور شیرین نصیب شغال میشود.
پاسخ:
سلام بله با نظرتون موافقم...من که به نظرم این جامعه از مردسالاری عبور نمیکنه
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۹ معلوم الحال
با اجازتون سکوت میکنم و تاسف میخورم
پاسخ:
اجازه ماهم دست شما
هوووف
همین الان هم مردسالاری خیلی کم شده تو نسل ما در مقایسه با قبل و بیشتر هم تغییر کرده. ضمنا مسئول خیلی از این مردسالاریا خانم ها هستن. مثلا مادر این اقا پسری که نوشتی و یا خیلی از خانما پسرا یا برادرشونو تشویق می کنن به این رفتار. یکی از دوستان بود میخواس با یه خانم ازدواج کنه که سابقه یک ازدواج ناموفق داش و مامانش کاملا مخالف بود در حالی که از نظر مامانش اقایون میتونستن رابطه رسمی و غیررسمی قبل ازدواج داشته باشن.
پاسخ:
ایمان تو یه استثنای خیلی بزرگی...چند تا از پسرا مثل توان؟...اینجا یه مرد هرکاری بخواد میکنه
روزت مبارک پزشک جوان
پاسخ:
روز شماهم مبارک
سلام خانوم دکتر. روزتون مبارک. همیشه شاد باشید.
نمیدونم با تاخیر چند روزه هست ولی
روزت مبارک
پاسخ:
ممنونم باتاخیر
کجایی شما؟
دیگه کمتر مینویسی
منتظر یه مطلب جذاب از شما هستم
پاسخ:
سلام گیر کارای پایان نامم هستم
دفاع خیلی بده
یکی از سخت ترین روزای زندگی من همین پایان نامم بود که ١.٥ سال کار رو باید تو ٢٠ دقیقه ارایه میدادم
فایل ورد فرمت پایان نامه دارم، بخوای میتونم برات بفرستم
برای رفرنس دادن هم از zotera استفاده کن از نرم افزاری دیگه بهتره
پاسخ:
شما واسه چه مقطع و رشته ای پایان نامه نوشتی؟
دیگه قبحش هم ریخته
واسشون کاملا عادی شده..
سلام فرق نمی کنه چه مذکر باشی چه مونث باید کاری نکنی که در آینده اگه طرف هم نفهمید خودت عذاب وجدان نداشته باشی
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۰۶ معلوم الحال
نمیخواین بنویسین خانوم دکتر؟ هم نگرانتونیم هم منتظر
پاسخ:
کارای پایان نامم گیر کرده...خودمم دلم تنگ شده
پسرای سالم هنوزم زیادن. اگر دختری بودید که تا ازدواج دست نگه داشتید هیچ وقت با یه پسر تجربه دار ازدواج نکنید، چون به خودتون بی احترامی کردید.
پاسخ:
مخالفم...سالم بودن شاید از نظر من و شما فرق داره
دختر آفتاب مهتاب ندیده؟ عجب آدمای خودخواهی ان.
پاسخ:
خب دیگه هستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی