روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

حالا من یه دکترم

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۰ ق.ظ
حالا من یه دکترم...دیروز اخرین روز اینترنی من تموم شد...هنوز هم وقتی شبا توی تخت خودم میخوابم و قرار نیست از خواب بیدار بشم خدارو شکر میکنم...چقدر سخته رفتن از شهر غریب...شهری که بهترین سالاهای عمرم و اوج جوانیم رو توش گذروندم...شهری که توش بزرگ شدم...عاشق شدم...دکتر شدم...حالا شهر زادگاه بیشتر برام غریبه...حالا این شهر بیشتر مال منه...انگار حس یه ادمسرگردونو دارم که مطعلق به هیچ جا نیس...دل بستم به دوسال دیگه و رزیدنتی ککه باز دور بشم از شهر زادگاه...رزیدنتی شهر غریب خوب نیست پس بر نمیگردم به این شهر...ولی بازم  دور میشم از شهر زادگاه و زندگی مستقل خودمو پیدا میکنمچه روزهایی گذشت تو شهر غریب...فقط 19 سالم بود ولی خالا 26 سالمه...هرچند زودتر از هم دوره ای هام تموم کردم ولی بازم طولانی بودهترم اول پر از روزای غریبی و سختیترم دوم پر از شیطونی ترم سوم خونه گرفتم و از خوابگاه اومدم بیرونترم چهارمسفر و خندهترم پنجم روزای عاشقی و علوم پایهفیزیوپات به مسخره بازی کورس هارو گذروندیم و نفهمیدیم چی میشداستاژری روزای اول بیمارستان و حس مسئولیت و حس دکتر واقعیاینترنی پر از ترس و بی خوابی و گریههمه این روزا گذشت...عمر ما گذشت...هفت سال درس خوندیم که بازم در برابر بدن پیچیده ادما هیچه...حالا دیگه باید دکتر باشیم و میئولیت کارامون رو برعهده بگیریم...حالا ترس ها بیشتر میشه...حالا دقت ها بیشتر میشهدلم برای این روزا...تمام روزای خوب و بدش تنگ میشه...دلم برای دوستایی که جای خونواده رو برام پر کردن تنگ میشهخدایا دلم رو پر از شادی کن و تحمل دلتنگی ها رو اسون کن
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۰
زیرزمینی

نظرات  (۲۱)

سلام عالی بود ممنون تشکر بابت مطلب قشنگت
پاسخ:
سلام ممنون لطف دارین
۳۰ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۲۵ شادی رنگارنگ
ای جانم:)چ حس خوبی:) البته فک کنم خی خوبی باشه
مبارکه خانم دکتر
ایشالا رزیدنتی..
منم باورم نمیشه 3 سالش رفت:)زود میگذره :(
پاسخ:
مرسی ایشالا روزی شما
تبریک به خانوم دکتر گل

امیدوارم همین طور پله های موفقیت رو بری بالا.



پاسخ:
ممنونم
هرجا که باشی بهترینا در انتظارته.. این مهمه :-)
پاسخ:
ممنونم عزیزم
دکتر شدنم کلی خاطرات خوب و استرس کمتر داره
تبریک میگم خانم دکتر
پاسخ:
ممنون
تبریک میگم خانم.. ایشالا موفقیت های اینده.. ماشالا.. من واسه دکترام مجبور بودم اناتومی لگن بخونم.. وای اناتومی چقدر پیچیده است.. هنوز از اناتومی میترسم..
پاسخ:
اناتومی که درس اسونس
۳۰ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۲۲ معلوم الحال
تبریک خانوم دکتر
الان دیگه غریب نیستید یعنی؟
به امید روزای روشن تر براتون
پاسخ:
هنوزم غریبم فقط اینبار تو شهر خودم
۳۰ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۲۹ تخفیف ریحون
تخفیف ویژه 15 هزار تومنی ریحون!
غذا رو سفارش بدید و 15 هزار تومن تخفیف بگیرید!
برای هر کسی که از لینک شما کد تخفیف رو بگیره هم 15 هزار تومن به حساب شما افزوده میشه!
لینک رو باز کنید و کد تخفیف رو کپی یا یادداشت کنید
سپس برید به صفحه اصلی سایت و نرم افزار رو دریافت و ثبتنام کنید
سوالی داشتید ایمیل بزنید

سلام. تبریک میگم خانوم دکتر. موفق باشید.
پاسخ:
سلام ممنونم
سلام

مبارک ها باشه. همیشه سلامت و شاد باشی.
پاسخ:
سلام ممنونم
تبریک ، توی کار می گویند دکتر شدن چه آسان آدم شدن چه مشکل، بازهم تبریک به شما
پاسخ:
ممنون
تبریک میگم خانوم دکتر!
روزهای دلتنگی تموم میشه...منم این حس رو داشتم و استرس شروع طرح و تصمیم گیری بدون حضور بالادست و راهنما! اما کم کم راه افتادم... الان دوران طرحمم از خاطرات خوبمه.. و الانم ک کار میکنم هم کارمو دوست دارم... امیدوارم در هر موقعیتی که هستی شاد باشی و لذت ببری.
پاسخ:
مرسی امیدوارم بلد باشم مریضا رو چکار کنم بتونم جمعشون کنم
مبارکه.ایشالا موفقیت های بزرگتر
ایشالا دل خوش
پاسخ:
ممنون همچنین
سلام خانم دکتر
مبارک باشه
به امید موفقیت بیشتر شما :)
پاسخ:
سلام ممنونم
من دو تا کامنت واسه این پست داده بودمااا.نیومده؟!
سلام خانوم دکتر
تبریک میگم بهتون :)
پاسخ:
سلام ممنون
سلام و احترام خدمت مدیر محترم وبلاگ

دیگر نیازی به بنزین یا ژل برای روشن کردن ذغال نیست

مناسب ترین ذغال برای گردش و پیک نیک

مناسب برای ذغال قلیان

بیاید قیمت ها رو ببینید چقدر مناسبه


چه خبرا؟ کم پیدایی؟
۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۲:۵۷ من یک هیچ!
سلام دکتر شدنت مبارک دوست
آره می فهمم منم وقتی بعد چهارسال برگشتم خونه ،توی زادگاهم غریبی می کنم
بدم میاد از تهران!
پاسخ:
ولی من خیلی تهرانو دوس دارم
سلام
پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی