روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

ارزوهایت را فراموش نکن

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ق.ظ
مریض خانمیه که هر روز میبینمش...بدون نوبت میاد داخل و التماساش باعث بشه ببینمش...ازمایش 4نفرو میذاره جلوم...تک تک و میبینم و انقدر براش توضیح میدم دهنم کف میکنه بهش میگم برو نوبت بگسر تا دارو بنویسم...وقتی میاد داخل میگه مهر کن میخوام برم متخصص...میخوام سرمو بکوبم تو دیوار...انقدر وقت و انرژی گذاشتم که مثال گ.و.س.ف.ن.د. بیاد بگه میخوام برم متخصص...چرا این مردم انقدر نفهمن بعدش خانم دیگه ای میاد که دختر 10سالش توجهمو جلب میکنه...حرکات و رفتارش...عادی نیس...میپرسم...میگه سابقه تشنج داره... دارو هاشو رو میکنه...میترسم...چک میکنم با چه داروهایی تداخل داره...سیف ترین داروهای ممکن رو بهش میدم...شروع میکنه درد دل کردن...میگه این بچش تشنجیه اون یکی عقب افتادس و سه تا از بچه هاش تو سنین کوچیکی مردن...سوال میپرسه میگه دخترم که عقب افتادس پریود میشه خیلی اذیت میشم دارو نداره؟راهنماییش میکنم که میتونه بره روانپزشک تا دارو بهش بده و پریود نشه...درکنار همه تشکرایی که میکنه میگه برام دعاکن دیگه خسته شدم...بهش میگم میدونم خیلی سخته خدا صبرت بده... جالبیه مریضا اینه که هیچوقت مارو به دکتری قبول ندارن...حتی اگه خوبشون کنیم...بیشتراز اینکه از ما دارو بخوان التماس دعا دارن...واقعا مسخره است...دیدن این ادما فقط کاری میکنه که بیشتر خدارو شکر کنم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۲
زیرزمینی

نظرات  (۷)

۲۲ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۶ معلوم الحال
خب پس خدا رو شکر
خدا بهت صب عنایت کنه. ند سال دیگه قراره اینجا بمونی؟ :) (به عبارتی چند ماه خدمتی؟!-ورژن پسرونه ش-)
پاسخ:
21ماه خدمتم
خداقوت. صبور باش. متاسفانه نمیشه چیزی رو تغییر داد.
پاسخ:
ممنون.سعی میکنم صبور باشم
ببین واسه مهر کردن و ارجاع به متخصص هم ویزیت بگیریا . اززش کار خودت رو حفظ کن
پاسخ:
بعله اونو که پذیرش میگیره
عزیزم یه وقتی میاد اینا فقط خاطره میشن برات
پاسخ:
بله
فقط میتونم واست ارزوی موفقیت کنم رخساره جان
پاسخ:
ممنون عزیزم همچنین
۳۰ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۹ چشم بلبلی
سلام به به خانم دکتر خوش امدین منتظر پستای فریشتون بودیم
پاسخ:
سلام و ممنون
بابا چرا مسخره باشه که ازت بخواد دعا کنی
بنده خدا شاید گفته این هرچی باشه خانم دکتره کارش خیره حالا بهش بگم برام دعا کنه. مگه بده یه دکتر علاوه بر طبابتش واسه مریضش هم دعا کنه. هرچقدم که کار بلد باشه به اندازه خدا که نمیشه، بخاطر همینم ازتون خواسته دعا کنید.
حالا پزشک بیسواد هم داریم دست پا چلفتی. مثلا اون پزشکی که بجای دست چپ میره دست راست رو عمل میکنه شاید باعث شده اعتماد مردم به پزشکای دیگه هم کم شه. خب اون چ جراحیه که دست راست رو از چپ تشخیص نمیده.
پاسخ:
ادم از یکی میخواد براش دعا کنه که دل پاکی داشته باشه و دعاش مستجاب بشه. از این نظر گفتم مسخره وگرنه من حتما براش دعا کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی