روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

تفکر

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۵۳ ق.ظ
گفت من برای خودت نگرانم...تو راحت دل نمیکنی...اگه دلت شکست و زندگیت بد بود هیچی نمیگی به همه میگی زندگی خوبی داری فقط میری تو لاک خودت و دیگه حرف نمیزنی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۵
زیرزمینی

نظرات  (۸)

ایشالا که زندگیت خوبه و مشکلی پبش نمیاد
پاسخ:
ایشالا...ممنون از دعای خوبت
من اصلا نمی تونم بریزم تو خودم :( بگذریم ! بنظر من لذت زیادی یه نفر طوری ادمو بشناسه که از نظر خودت اون ویژگی هست که به شخصیتت شکل میده
پاسخ:
ادم به همه لذت های زندگیش نمیتونه برسه
دوستی داشتم چند سالی از خودم بزرگ تر بود
هر اتفاق بدی می افتاد
بهم میگفتم، تو حق داری ناراحت بشی
نتونی افکارت رو متمرکز کنی و ادامه بدی
ولی این حالت نباید بیشتر از یک هفته همراهت باشه
موفق باشی
پاسخ:
حرف خیلی خوبی میزده
سلام دوست عزیز
درباره ی کسب درآمد از اینترنت چه اطلاعاتی داری ؟
من برای تو پیشنهادات و آموزش هایی دارم که تو رو به درآمد میلیونی می رسونه
برای مشاهده پیشنهادات به سایت زیر مراجعه کن:
jobstarter.ir

سوالی هم اگه بود می تونی از راه های ارتباطی زیر بپرسی:
تلفن:02166150185
تلگرام:09031642062
نشکنه ذلت ایشاالله عزیزم
پاسخ:
ممنون
۰۵ بهمن ۹۵ ، ۰۶:۰۱ آقای دکتر ح
درست گفته به نظرت؟؟ تو همچین ادمی هستی؟
پاسخ:
از رخساره به اقای ح. صدامو داری؟
سلام
تو لاک خودشه؟!!! عه مگه لاک پشته؟
منم
سلام
تو لاک خودشه؟!!! عه مگه لاک پشته؟
منم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی