روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

مرگ

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ب.ظ
خواب دیدم دارم میمیرم و خواهر جان برای دیدنم نی نی جانش رو برداشت اورد این سر دنیا...قبل از مرگم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۲
زیرزمینی

نظرات  (۲)

مرگ تو خواب نشونه عمر طولانیه
اخ چقدر حیفه بچه خواهرت ازت دوره
انقدر که بچه های خواهر و برادر دوست داشتنی و عشق هستن , خودخواهر وبرادر نیستن !
پاسخ:
خب من خیلی حسم نسبت بهش کم شده.5 ماهه بود رفت و الان سه سال و نیمشه
سلام عزیزم مرگ زندگی دوبارس
پاسخ:
سلام