روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

...

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۵ ق.ظ
خودتو بذار جای اون ...توهم بودی همین کارو میکردی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۳
زیرزمینی

نظرات  (۸)

نمیشه معمولا خودمون جای کسی بزاریم
من نمیتونم میدونی چون ظاهر زندگی کسی رو میبینیم
و از مشکلاتشون خبر ندارم
اصن نمیدونم درمورد چی نوشتی و به چی فکر میکنی فقط دارم مینوی
پاسخ:
گاهی وقتا برای اینکه ادما رو درک کنم یا بهتر بگم کمتر از دستشون عصبانی باشم خودمو میذارم جای اونا
سلامممممم نفسممممممممممم
خوبی عزیزممممممممم
وبت خیلی خوب بووووووووود خیلی
میخواستم بیای به وب منم سایت سر بزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم
می بینمت
نه، نمیشه، اصلا امکان نداره
سلام اگه مایل بودین به منم رمز بدین:)
عه خانم دکتر اینجا رو که رمزی کردی.
یعنی دیگه نخونم؟
اگه نوشته هات عمومی هست رمزو واسه منم بفرست.
ممنون
پاسخ:
نه متاسفانه عمومی نیست
رخساره جان , خوبی ؟
پاسخ:
خوبم مالاکیتی جان
بنویس
پاسخ:
وقت کنم.حتما
سلام
جای اینکه بخوایم خودمونو جای بقیه بذاریم خیلی سخته
پاسخ:
سلام.بله سخته ولی خب گاهی باید بپذیریم شاید ماهم جای طرف مقابل بودیم تو شرایط مشابه عکس العمل مشابه نشون بدیم