روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

سوال

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۲ ق.ظ
من هر وقت غمگینم میخورم...وقتی خیلی عصبانیممیخورم...وقتی افسردم میخورم...وقتی حال ندارم درس بخونم میخورم...اونوقت اونایی که لاغرن تو این حالات برای استیبل شدن وضعشون چکار میکنن؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۸
زیرزمینی

نظرات  (۴)

تو خونه بودن و زیاد بودن اوقات فراغت از دلایل افزایش وزنه

صبح خیلی زود رفتم بیرون نزدیک 8 شب بود برگشتم و تو تمام این ساعت ها یکسره کار داشتم ,حدود 12 ساعت فقط سه چهار تادونه بیسکوییت ساقه طلایی خوردم و یه بطری آب! اونم چون توکیفم گذاشته بودم خوردم وگرنه حتی وقت خرید از مغازه هم نبود
دوشیفت در روز بیمار ویزیت کنی درست میشه
پاسخ:
اره اگه قبول بشم همین میشه...ولی کو تا قبول بشم...هیچی یادم نمیمونه...بعدم مالاکیتی جان کیفیت زندگی منو دوتا چیز تعیین میکنه یکی روزی 8 ساعت خواب یکی خوردن چیزای خوشمزه
من با خوردن نوشابه حالم خوب میشه
البته اینجا خودمو محدود کردم اجبارا
پاسخ:
خوبه محدود کردی
سلام عزیز انتظار زیادی ازتون ندارم فقط دلم میخواد بهم سر بزنید و نطرتون را بگین و با هم تبادل لینک داشته باشیم منتظرم گلم
اگر پیشنهادی داری واسه قالب بگو ,خوشحال میشم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی