روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

من پس از امتحان

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۵۰ ب.ظ
خب من برگشتم سه روز بعد ازمون دستیاری... روز ازمون تقریبا ا.5 ساعت زودتر رسیدم حوزه...شروع کردم نکات رو خوندن تا وقتی که بریم تو سالن...رفتیم و با اطفال شروع بود و خوب بود بعد جراحی بعد نبود و داخلی افتضاح بود... نتیجه کلی منی که نمیخواستم پاسخنامه ام رو صحیح کنم بدون جواب وزارت خونه توی کانالایی که اساتید جوابا رو می ذاشتن همه رو چک کردم و دیدم که بله...افتضاح... تقریبا 48 ساعت نتونستم بخوابم...گریه نکردم...و از امروز شروع کردم خوندن...و نمیدونید چقدر همه چیز برام عذاب اورتر شده حالا...دیدن فقر ادما...مادری با بچه شیر خوارش لب خیابون جوراب میفروشه...وهزار و یک درد دیگه از فقر و ظلم...تقریبا 7_8 ماه بود که از خونه بیرون نرفته بودم...درحدی که سر کوچمون مغازه جدید باز شده و من نمیدونستم .... همینا...میام و باز مینویسم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۸
زیرزمینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی