روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

21 اردیبهشت

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۰۵ ب.ظ
امروز میشه 3 روز که از شدت مریضی گلو درد. تب.سرفه.گرفتگی بینی.بدن درد.و...فقط توی تختم دراز کشیدم بیدار میشم سوپ میخورم قرص میخورم و دوباره میخوابم هنوز دوهفته از امتحان نگذشته که کلی گرفتار شدم... من حدود 35 روز از مرخصیای مدت طرحم باقی مونده و تا نیمع خرداد طرحم تموم میشه و نمیتونم همه مرخصی هامو بگیرم...از طرفی شبکه رو گذاشتم سرکار که میخوام بعد از طرحم قراردادمو تمدید کنن تا بهم گواهی اشتغال بدون تاریخ بهم بدن تا بتونم کارهای ویزا رو انجام بدم و همه میگن داشتن یه شغل دولتی احتمال گرفتن ویزا رو بیشتر میکنه... از طرف دیگه حدود 2 تومن از حقوقمون کم میشه به خاطر گند کاریای وزیر بهداشت و از اونور پزشکای رسمی و قراردادی که تاحالا ما طرحی ها رو داخل ادم حساب نمیکردن میخوان که به اعتصابشون بپیوندیم و سر کار نریم تا حقوقمون برگرده به حالت قبل...از طرف دیگه من نمیتونم بگم که دیگه قراردادمو تمدید نمیکنم و از برنامه هاشون بکشم کنار از طرف دیگه با وضعی که ترامپ درست کرده و یه مشت زر زر مفتی ما از این طرف داریم میکنیم و احتمال جنگ و غیره وبدتر شدن اوضاع اقتصادی واقعا امیدی به درس خوندن دوباره ادم نداره...ادم حداقل باید بدونه قرار نیس بمیره تا بتونه ادامه بده...اگه قرار باشه ما به پررو بازیمون ادامه بدیم و از اون طرف اسراییل یا امریکا بخواد حمله کنه بهتر نیس تا جایی که میشه کار کرد و پول جمع کرد و بعد از ایران رفت؟؟؟ دوستم زنگ زده چیزی بهم بگه صدای گرفته منو که شنیده غش کرده از خنده که بابا تو یه هفته نیس برگشتی به کار که اینجوری سرما خوردی؟میگم دیگه خودت میدونی با چه موجوداتی سرو کار داریم دیگههرچقدر بری عقب تر بشینی بدتر میاد صندلیشو میاره تو دلت میذاره تو حلقت و تو صورت سرفه میکنه....خدا مارو از شر این ادم ها نجات بده انگار صدسال از 6 اردیبهشت میگذره...همه امیدم واسه اینده رو از دست دادم...وقتی یکی بشینه تو روت بگه که پارسال قبول نشده چون سهمیه 30 درصدی رزمندگان رو نداشته و امسال بهترین رشته تهران قبول میشه چون سهمیه رو داره...دلم میخواد اول اونو حلق اویز کنم بعدم انقدر سرمو بکوبم تو گوشه دیوار تا مغزم بریزه بیرون پی نوشت:خیلی بد نوشتم میدونم ولی قدرت اصلاحشو ندارم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۱
زیرزمینی

نظرات  (۱)

کامنت قبلی رو که گذاشتم هنوز این پستو نخونده بودم. قضیه ویزا کلا نظرمو عوض کرد :-)))) نمیدونم کدومش بهتره. اگه کار دولتی واقعا تاثیری توی ویزا داره چرا که نه. برو همونجا :-))))
پاسخ:
اگه بخوان گواهیو بدن تو همین چند روز باقی مونده طرحم میدن و دیگه کاری با کار دولتی ندارم.بعضیا هم میگن کار دولتی مهم نیس مهم کار و منبع درامده که داشته باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی