روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

23 اردیبهشت

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۳۰ ق.ظ
خب نمیدونم چند نفر هنوز اینجا رو میخونن ولی خب اگه کسی میخونه خوشحال میشم نظرشو بهم بگه اعتراضات صنفی حالا به پزشک ها هم کشیده شده شبکه های بهداشت ساعت کار مارو زیاد کردن...توی روستاها...روستاهای بی اب و علف بدون امنیت حداقل که امنیت جانی باشه...فشار روانی رو هرروز به ما بیشتر میکنن...تهدید به اخراج و عدم قرارداد بستن دوباره یا طرحی هایی مثل من تهدید به عدم نیاز یامشکل ایجاد کردن توی نامه پایان طرح شدیم...حقوق ها رو دارن کم میکنن و حقوق یه طرحی وسط روستا مثل من رو به زیر4 تومن که خط فقر کشوره رسوندن...امنیت شغلی و مالی به هیچ عنوان ندارم...و هرروز استرس زیادی رو تحمل میکنم تا 20 خرداد که پایان طرحم بشه... حالا با این اوضاع مالی و مملکت...نمیدونم موندن تو کار دولتی و بعد از اینهمه سال درس خوندن حقوق زیر خط فقر بهتره و یا اینکه توی درمانگاهای خصوصی کار کنم و باحداکثر یک هفته کار کردن حقوق یک ماهو دربیارم بهتره...البته اونجوریم خب ادم خیلی امنیت شغلی نداره و هر لحظه مسئول درمانگاه میتونه بگه دیگه نیا کار کن... شما بودین کدومو انتخاب میکردین؟کار دولتی تو روستا های بداب و هوا و دور افتاده و له شدن تمام ارزوهاتون با قراردادهای 3 ماهه و حقوق زیر خط فقر یا کارکردن توی شهرای بزرگ توی مراکز خصوصی با دوهفته کاروهمون حقوق تقریبا ولی خب نمیدونم وضعیت بیمه چی میشه البته خب راه برای زیرابی رفتن هایی برای بیمه وجود داره پی نوشت:امنیت نداشتن تمام زندگی شما رو میتونه تحت شعاع قرار بده حتی وجدان کاریتون برای پزشک بودن پی نوشت:کاش مهران مدیری میومد و از وضعیت الان من به عنوان یه پزشک که 28 سال جون کنده و تمام استرس ها رو به جون خریده فیلم میساخت نه اون خزعبلاتی که توی هجوه هاش نشون میده بعدا نوشت:چند وقت پیش یکی از دوستان شروع کرد منو از روی نوشته های این چندساله بدون اینکه من ازش خواسته باشم نقد کرد...و من انقدر عصبانی شدم که ادب و احترام و بزرگتر کوچکتری رو گذاشتم کنار و گفتم تو یه احمق به تمام معنایی که فکر کردی من همون چیزی هستم که مینویسم نه اون چیزی که تو تمام این سالها شناختی...تو یه احمقی که نفهمیدی ادمها گاهی داستان مینویسن...گاهی ارزوهاشونو مینویسن...گاهی رویا هاشونو مینویسن...تو یه احمقی ک ه وقتی من زیر نوشته ام برچسب داستان رو مینویسم...نمیفهمی این چیزی نیست که لزوما برای من و توی زندگی من اتفاق افتاده باشه....تو یه احمقی و از امروز هیچ ارزشی تو زندگی من نداری و قضاوت کردن هات به درد خودت میخوره فقط
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۳
زیرزمینی

نظرات  (۵)

سلام در مورد چیزی که گفتین چون شرایط شمارو ندارم و توی شغل شما نیستم نمی تونم نظر دقیقی بدم ولی الان فکر که می کنم میگم به احتمال 99%قید کار دولتی رو میزدم چون فکر می کنم بهتر باشه البته شما بشین قشنگ همه جوانب رو درنظر بگیر و خودتون رو توی هر دو حالت توی چندسال آینده تصور کن ببین کدوم خوبه اون تصمیم رو بگیر راستی من از خواننده های جدید وبلاگتون هستم
پاسخ:
سلام ممنون که نظرتون رو گفتید.حتما به اینده فکر میکنم.فقط مشکل اینجاس که اینده تقریبا غیرقابل پیش بینیه
سلام
شما اوایل کار کردنتون زیر خط فقر هستین، من با چیزی حدود ده سال سابقه ی کار زیر خط فقرم. کلا اوضاع مساعد نیست، با این وضعیتی که هست کلا امنیت اقتصادی نداریم... کار دولتی روحیات تحمل کردن فضای مسموم کاریش رو میخواد البته تو بعضی جاهای خصوصی هم چنین محیط هایی هست.چون رشته ام و نع کارم به کار شما اصلا شبیه نیست نمیتونم بگم کدومش بهتره، امیدوارم همیشه سلامت باشی و شاد.

پاسخ:
سلام.وای من هنوز به این لحن رسمی عادت نکردم. مرسی که تجربیاتت رو گفتی.کشته شدن یکی یکی ارزو ها خیلی سخته.فضای مسمومش رو خوب گفتی واقعا سیستم زیر اب زنیه.فقط من نمیدونم چرا هرچی سنم میره بالا تر قدرتم برای تحمل استرس های زندگی نمیدونم چرا کمتر میشه.شاید چون مسیولیت ها داره بزرگتر و بیشتر میشه.این دنیا هیچ چیزش عادلانه نیس.و حرفات رو قبول دارم.شاید بیشتر از هر چیزی نیاز دارم خدا بهم صبر بده
من اگه باشم میرم اون جای خصوصی. تو که کارمند نیستی که بخوای نگران ثبات شغلیت باشی. چند سال پول جمع کن، با پولت خودت کلینیک بزن یا خیلی کارای دیگه. اصن اینا هیچی. تا وقتی رزیدنت بشی بهتره یه کار راحت تر و پردرامدتر داشته باشی.
پاسخ:
وضعیت مملکت خیلی قاراش میشه پریا.ولی خب با نظرت موافقم تا حدودی فقط من زیادی نگرانم
حقوق پزشکا رو فکر میکردم میدن دیگه
من که عمرا بعد از طرحم بمونم تو کار دولتی، توی همین شش ماهم دیوونه ام کردن :-(
پاسخ:
خب درامد شما خیلی متفاوته با ما
چه سوال سختی پرسیدی. از کنار گود نمیشه نظر داد. تو مشکلات خاص خودت رو داری. من فقط دعا میکنم تصمیمی بگیری که توی نهایت رضایت باشه.
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی