روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

فیلیمو

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۷ ق.ظ
فیلیمو یه اپلیکیشنه که میتونید فیلم وسریال ببینید انلاین یا دانلود کنید...حالا کاری با ایناش ندارم...این سریال و فیلما اگه دوبله باشن معمولا با دوبلور هایی که صداشونو تو صدا وسیما زیاد شنیدین هست...تنها فرقش با تلویزیون اینه که سانسور هاش کمتر...مثلا دست یه مردیو بگیره زن ماجرا سانسور نمیشه...واسه همین دیدن فیلم های خارجیش خیلی توی ذوق نمیزنه و شما متوجه میشید که جریان چیه... حالا من توی این فیلیمو یه سریال دیدم به اسم سایمدانگ...یه سریال عاشقانه کره ای که بازیگر نقش اصلیش همون بازیگر یانگومه...انقدررررر این عاشقانه لطیفه که ادم روحش تازه میشه خیلی هم مثل فیلمای کره ای غیرقابل باور نیس...عاشقانه ای قابل درک و زیباس...خیلی به دل من نشست...خوبه ادم گاهیم باور کنه که عشق میتونه واقعی باشه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۶
زیرزمینی

نظرات  (۳)

چه خوب. باید امتحانش کنم. البته اگه فرصتی پیش بیاد.
پاسخ:
حتما پیشنهاد میکنم این سریالو ببینی.من که دوس داشتم
وای عالیه سریالش خیلی در یادگیری صبر و عاقلانه رفتار کردن بهم کمک کرده
پاسخ:
چه خوب.پس یکی دیگه هم جز من دیدش
فکر کنم تئاتر مرد بالشی رو هم داشته باشه. اگه داشت حتما ببینش. خیلی جذابه
پاسخ:
مرسی.حتما چک میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی