روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

طرح یک سوال

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۱۹ ب.ظ
همین الان چی خوشحالتون میکنه؟که توی دلتون پر از شادی و ارامش بشه و بلند بلند بخندین؟ یه جعبه شکلات بزرگ؟ یه میلیارد پول؟ یه دانشگاه یا نمره خوب اوردن؟ یه عشق؟ خیلی خیلی زیاد به ایده هاتون نیازمندم.خوشحال میشم کمکم کنید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۷
زیرزمینی

نظرات  (۱۳)

یه نمره ی خوب آوردن تو امتحان فردا
پاسخ:
کاملا قابل درکه
عشق و بعد با فاصله ، یک دانشگاه خیلی خوب
پاسخ:
چه عالی
خیلی مسخرست ولی دقیقا تو همین لحظه که بهش فکر کردم دیدم دلم میخواد یه نفر که اصلا انتظارشو ندارم و البته ادم جذابی هم باشه، بیاد بگه روم کراش داره مثلا :-))))) یهو دلم همچین تنوعی خواست!
پاسخ:
اصلا مسخره نیس.مهم اینه حال ادم خوب باشه نه
یه سفر طولانی :-)
پاسخ:
مثلا کجا؟با کی؟
خب امکان سفر رفتن ندارم ؛ دوستی هم ندارم که باهاش برم ؛ تو خونمونم بیمار داریم پس خانوادمم نمیشه ؛ ولی اگه می شد شیراز یا پاریس یا بارسلونا به نظرم‌ میتونه جالب باشه مثلا برای دوهفته .
یا پیدا کردن آدمی که تفکرات و اعتقادات و هدفاش مثل خودم باشه هم میتونه خوشحالم کنه ولی خُب نیست برای همین روز به روز آدم گریز تر میشم ، چون طرز فکر و رفتار آدمای دور و ورم خیلی اذیت کننده و غیر منطقیه همشون .
پاسخ:
امیدوار باشید.زندگی هر روز در حرکته.روزهای خوب در انتظارتونه
یک میلیارد
به نظرم دانشگاه خوب با تلاش قابل دستیابی است ولی کسب یک میلیارد در اوضاع اقتصادی فعلی ایران خیلی خیلی سخت است.
من در دوران کارشناسی فعالیت اقتصادی داشتم و درس برای من با اینکه دانشگاه سراسری میرفتم مهم نبود و از جنبه اقتصادی توانستم از موقعیت ان سالهای ایران استفاده کنم ولی از ۲ سال پیش به واسطه رکود شدید و احتمال زیاد ماندگار دوباره شروع به درس خواندن کردم و امید بسیاری دارم که با رتبه خیلی خوب ارشد یکی از پرتقاضا ترین رشته ها قبول شوم.
پس من یک میلیارد را انتخاب میکنم.
شکلات هم نه
عشق هم دارم
پاسخ:
اینا فقط مثال بود.چی خودتونو عمیقا خوشحال میکنه؟
رشته ی پزشکی یه دانشگاه خوب
پاسخ:
موفق باشی عزیزم
اینکه بدونم ایندم تامینه و ترسی برای ایندم و رشته و رزیدنتی و این کوفت و زهرمارا نداشته باشم و بتونم بدون استرس و دغدغه و با ارامش از استاجریم لذت ببرم و چیز یاد بگیرم
سلام

اینکه استعفام رو بپذیرن، بعدش دو تا سفر، اولی شمال دومی هم ...
پاسخ:
سلام.بعد بیکاری نگرانت نمیکنه؟
بعدش فرصت بیکاری رو نخواهم داشت
پاسخ:
چه خوبه اگه بتونی سرخودتو گرم کنی
اینکه بگن آخرین نفری هستی توی کشور پزشکی قبول شده،اونم توی شهری باکیلومترهافاصله از خونمون
پاسخ:
امیدوارم بهش برسی
۱۷ خرداد ۹۷ ، ۰۶:۳۹ مینا (شب و دلتنگی
اینکه اون میلیارد رو بدست بیارم برم بقیه درسمو بخونم
چون 10 سال صبر کردم برم خارج از کشور پزشکی بخونم و بعد از 10 سال که رفتم 3 سال بعدش بخاطر دلار ترک تحصیل کردم و 6 سال برگشتم خونه نشین شدم
پاسخ:
چقدر سخت عزیزم.امیدوارم همه چی درست بشه برات
من بغل ِ مردونه میخوام . یه نفر که بغلم کنه نوازشم کنه اروم و با ارامش منو ببوسه منم تو بغلش حل بشم و گردنشو ببوسم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی