روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

خاطرات

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳ ق.ظ
1-مهر که میزنم زیر نسخه میگه نکنه تو همون پسر دکتری که فلان شهر دندون پزشکی میخوند؟میگم نه من دختر دکترم که پزشک شدم 2_برگه مدارس رو که پر میکنم میگه منم میخوام مثل شما دکتر بشم میگم ایشالا هرچی که صلاحه میگه شما رتبتون چند بود؟میگم من قد مادربزرگت سن دارم میگه ولی بهتون میاد خیلی جوون باشید 3_میگم مادرتون قلبش نا منظم میزنه باید ببرید نوار بگیرید میگه خانم دکتر این مادر ما خیلی لوسه 4_فارنژیت داره بهم میگه سرم نمیزنم میگم فشارتون پایینه من نمیتونم فقط امپول بنویسم میگه باید برم سرکار میگم پنی سیلین زدی میگه نمیزنم خیلی درد داره یه امپول سرما خوردگی بنویس خوب بشم میگه نمیشه امپول خالی بزنی ضعف میکنه میگه فشار خودمه تو بنویس 5_میپرسم باردارنیستی میگه نه چرا میگم بخاطر دارو هایی که میخوام بنویسم.پیشگیری میکنی؟میگه نه میگم بچه میخوای میگه نه...میره دارو رو میگیره و میاد میگه خانم دکتر نکنه حامله بشم؟میگم یعنی چی؟میگه این داروها حاملم نکنه 6_برای مریض مرخصی نوشتم...تا بخوام برگه رو بکنم و بهش بدم نفهمیدم چجوری به رژ قرمزم برخورد کرد و گوشش رژی شد.حالا مریض یه اقای جوون مذهبی بود که تو چشمم نگاه نمیکرد...منتظر بودم مثل فیلم پدر از ترس گناه خودشو از پنجره بندازه بیرون ولی اتاقم پنجره هم نداشت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۸
زیرزمینی

نظرات  (۱۰)

۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۰۱ کسب درآمد آسان از سایت خود
سلام وبلاگتون عالیه تبریک میگم
حیف نیست ازین وبلاگ خوبت درامد کسب نکنی؟؟

برای کسب درآمد اسان و خودکار و فقط با قرار دادن یک کد در سایت خودت از سیستم ما استفاده کن.
برای توضیحات بیشتر وارد سایت ما بشوید
https://goo.gl/Qh2ozR
سلام
خانوم دکتر واقعا شما پسر نیستید؟
اما مادربزرگ منهم 28 سال داره ها
ضمنا مامان منهم خیلی لوسه .از بس لوسه عمل بالون قلب انجام داده نمردیم معنی لوس رو هم فهمیدیم
میگم من شماره 5 رو خوندم ممکنه حالا حامله بشم؟؟آمادگی ندارم به خدا
پاسخ:
سلام والا همه تا کید دارن که من پسرم یا باید برم تغییر جنسیت بدم و پسر بشم. دیگه خطا کردی 5 رو خوندی .روش های پیشگیری اورژانسیو رعایت کن تا ببینیم چی میشه
۰۹ مرداد ۹۷ ، ۰۸:۲۷ فتل فتلیان
اخری از همه جالب تربود
سلام
خیلی خیلی خوشحالم که خودتون رو از مشغول کاری کردید!
مورد3! ادم اینا رو مقایسه می کنه با برخورد شهید با مادرانشون! خداییش زیر زمین تا اسمونه!
مورد6! جون خودت کم رژ بزن! بعدش مذهبیا این دوره سخت شناسایی می شن!
پاسخ:
سلام.کارم دایمی نیس.هر از گاهیه اخه من از ریمل و رژ خیلی خوشم میاد.چون دست به گرفته شدنمم خوبه مجبورم رژ سرخمو بذارم برای جاهایی که میدومم کسی نمیگیرم
فقط پنج.
فقط شماره پنج
مورد اخریه رو یه جور دیگه تصور کن
پسره نسخه رو هرشب بگیره بغلش بعد بوسش کنه و بزاره زیربالشش
پاسخ:
معامله رو بهم نزن دیگه
واییی فقططط اخری:)))من ک به شخصه پوکیدم از خنده
اون حامله هم باحااال بود
مورد 3 که عالی بود :)))))))
نه ببخشید مورد 5
عالی بود :)))
تو درمانگاه زنان بی اندازه این تیپ خانوم میدیدیم، میپرسیدیم بچه میخوای ؟ میگفت نه . بعد میگفتیم خب روش پیشگیریت چیه ؟ میگفت طبیعی :/
پاسخ:
بله دقیقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی