روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

Vomiting یا این معده دیگه معده نمیشه

دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۱۳ ب.ظ
اخرین باری که انقدر استفراغ کردم دقیقا یادمه...4 یا 5 سالم بود...از صبح تا شب انقدر استفراغ کردم که احساس میکردم دیگه الان تموم میشم...مدام گریه میکردم و دل درد داشتم و مامانم هی میبردم توی هوای ازاد بسته گرم سرد تا شاید استفراغم بند بیاد...خب ما دهه شصتیا اینجوری بزرگ شدیم واسه یه استفراغ که دکتر نمیبردنمون...تلفنم که نبود...بابامم کشیک بود بیمارستان و تا 2_3شب نیومد خونه...وقتیم اومد دیگه استفراغ من خوب شده بود...بعدم اون موقعا اندانسترون نبود به بچه بدن که...بیمارستانم که میگفتن برو بچه لوستو جمع کن واسه یه استفراغ بستری نمیکنیم که بذار استفراغ کنه خوب میشه(هرچند ما استادی داشتم که هنوزم بر همین عقیده بود) خلاصه خواستم بگم امروزم دقیقا مثل همون روز از صبح که بیدار شدم هنوز صبحانه نخورده و مسواک نزده شروع کردم استفراغ...بعد از چندبار استفراغ...فقط دیگه عق زدم...انقدر عق زدم که حس میکنم معدم یه جایی بالای اپی گلوتم گیر کرده...یعنی دلم میخواد بش بگم معده احمق الان من هیچ استرسی ندارم دیگه این ناز و اداهات چیه پدر منو دراوردی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۵
زیرزمینی

نظرات  (۵)

۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۸ فتل فتلیان
واقعا دلیل این همه استفراغ کردنتون استرسه؟!!؟! البته کلی میگما نه این بارتون رو
یعنی اینقدر شدید استرس میگیرید !!!!واقعا عجیبه
پاسخ:
اره کلا روحیه.میگیرم دیگه.شده اینجوری.از وقتی 21.22سالم بود شروع شده
سلام خانوم دکتر خوشگل و جونم
یه چیز بگم
من معده درد زیاد نمی گرفتم ولی دیگه اخیرا چرا ...می گیرم و آندوسکوپی و کولونوسکوپی کردم چیزی نبود .آخه نمی دونستم دقیقا معده ام درد می کنه یا روده ام خخخخخخ
ولی خانوم دکتر جونم می خواستم بگم تو سن شما بودم که نه
ولی الان دیگه خیلی از دردها رو اصلا درباره خودم درد حساب نمی کنم بس که بدترش رو کشیدم و تجربه کردم قبلا و به مرور زمان سلام خیلی بیشتر شده
و اینکه گاهی منهم به معده و بیشتر اوقات به سر مبارکم فحش میدم
تز خدا می خوام هیچ دردی رو اون قدر تجربه نکنی که درد حسابش نکنی.
سلام خانوم دکتر خوشگل و جونم
یه چیز بگم
من معده درد زیاد نمی گرفتم ولی دیگه اخیرا چرا ...می گیرم و آندوسکوپی و کولونوسکوپی کردم چیزی نبود .آخه نمی دونستم دقیقا معده ام درد می کنه یا روده ام خخخخخخ
ولی خانوم دکتر جونم می خواستم بگم تو سن شما بودم که نه
ولی الان دیگه خیلی از دردها رو اصلا درباره خودم درد حساب نمی کنم بس که بدترش رو کشیدم و تجربه کردم قبلا و به مرور زمان سلام خیلی بیشتر شده
و اینکه گاهی منهم به معده و بیشتر اوقات به سر مبارکم فحش میدم
تز خدا می خوام هیچ دردی رو اون قدر تجربه نکنی که درد حسابش نکنی.
پاسخ:
سلام.منم همینطور اذیتم میکنه این حالتا سالهاس ولی کاری باهاش ندارم.یه طوری کنار میام.ولی واقعا از استفراغ کردن بدم میاد و کلافه میشم
هایپرامزیز گراویداروم
تشخیص های من اما و اگر نداره
قطعیه
پاسخ:
کلا فقط تو همین زمینه فکرت میچرخه ها
من هم دقیقا پریشب که شب تولم بود دل درد گرفته بودم اونم اطراف ناف و وقتی به سمت راست میخوابیدم دردش بدتر میشد.همش منتظر بودم که به RLQ مهاجرت کنه و بفهمم که بدبخت شدم و حداقلش یه لاپاروسکوپی برای اپاندیسیت و اسکارش رو شاخمه
پاسخ:
خب امیدوارم خوب شده باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی