روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

درد رو از هر طرف بخونی درده

پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۱۲ ق.ظ
درد ها تمومی ندارن...وتنها درد تو اینه که باید بیشتر درس بخونی پی نوشت:هرچی که پارسال فکر میکردم بعد از ازمون باید برم عشق و حال الان فکر میکنم بعد از ازمون باید برم خر کاری... پی نوشت:خوشبختی یعنی به منشی بگی ویزیتو پس بده و مریض ازت تشکر کنه.شاید کار کمی و بی فایده باشه.ولی شاید یه لحظه فقط یه لحظه دل کسیو گرم کرده باشه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۸
زیرزمینی

نظرات  (۱)

همین یه لحظه ها خیلی ارزشمندند وقتی می دونی احتمالا مریض با همون ویزیت ناچیز هم در مضیقه هست .
اتفاقا این یه لحظه ها خیلی ارزش دارن
وقتی دخترعموی من به منشیش گفت ویزیت منو پس بده گفتم زهره جون بیمه تکمیلی ویزیت رو بهم پس میده و از محبتت ممنونم این رو بذار برای مریضی که واقعا نیازمنده هرچند خودم توی دلم مطمئن بودم زهره اهل نیکی و کارهای خیر بدون سر و صدا هست.
پاسخ:
خب میدونی.گاهی وقتا این یه لحظه ها تو بدبختی زندگی ادما به چشم نمیان.گاهی وقتا هم از اونور میشه.یعنی طرف یه کاری میکنه که میگی غلط کردم کمک کردم ولی خب شاید بیشتر باید به دل خودمون اعتماد کنیم تا چیزای دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی