روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

خواب

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۰ ق.ظ
من خیلی زیاد خواب میبینم.معمولا هم همش یادم میونه.تقریبا هرشب خواب میبینم...حالاخواب دیدن هم خوبه هم بد...خب خوابای بد و ترسناک و ناراحت کننده خب مسلما خستگی روز ادم رو چند برابر میکنه...اما خوابای خوب نگم که چقدر خوبه...مثلا حرفایی که دوس داری به یکی بگی و نمیتونی تو خواب بهش میگی...یا با یکی میخوای دعوا کنی تو خواب میزنی لهش میکنی ...یه کسی رو دوس داری ببینی میبینی...چیزی رو که میخوای داشته باشی داری و الی اخر... من یه سری از خوابام ثابته...یعنی از بچگی میدیدم هنوزم میبینم و تکرار میشه...مثلا من خواب خونه زیاد میبینم...داشتن خونه های بزرگ و حیاط دار...مجلل یا قدیمی...چند تا خونه هم هستن که همیشه تو خوابم هموناس که بعضیاشو تو واقعیت دیدم بعضیا رو هم ندیدم... یا خواب پرت شدن از جایی که این خواب بدیه البته جدیدا خواب یه جایی تو تهرانو میبینم...یه خیابون عریض و طویل که به یه پل میرسه...یه طرفش میره سمت کوه یه طرفش سمت بازار و یه طرفش ایستگاه اتوبوس و تاکسی...توخوابام هر وقت میرسم تهران شبه و هر بار میرسم تهران میدونم باید برم این خیابونه...همیشه هم منتظر کسی هستم اونجا که گاهی میاد و گاهی نمیاد...البته بیشتر نمیاد...وقتی نمیاد یا میرم بازار یا میرم کوه هرچند تنهایی میترسم...وقتاییم که نمیاد و شبه هم سوار اتوبوس میشم و برمیگردم... خلاصه که زندگی تو خواب جذابه...خیلی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۴
زیرزمینی

نظرات  (۳)

از خواب دیدن متنفرم
گاهی اونقدر خواب هام واقعی هستن که صبح نمیتونم تشخیص بدم این خاطره ای که تو ذهنمه یه خوابه یا اتفاقیه که قبلا افتاده
پاسخ:
ولی من با وجودی که خواب بد زیاد میبینم ولی بازم دوس دارم.انگار ادمو میبرن تو یه دنیای دیگه
نمی دونم خندوانه رامبد جوان رو می بینی یا نه
با خوندن این پست هم یاد خواب های خودم افتادم که معمولا تعبیر هم نمیشن
هم یاد اجرای کمدی استندآپ خنداننده شو"آیت بی غم" درباره خواب هاش
خیلی با نمک بود و جالب
پاسخ:
رفتم دیدمش.اره باحال بود.منم خواب چرت زیاد میبینم
راستی
انشالا خوابهاتون خیر باشه خانوم دکتر دوست داشتنی و مهربون
پاسخ:
ممنونم.شما لطف دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی