روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

خاطرات

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۶ ب.ظ
1.میگه خانم دکتر ازمایش میخوام.میگمبیماری خاصی دارید میگه نه.روتین ها رو براش مینویسم میگه یه رابطه غیر ایمن داشتم 2.ازم ادرس دکتر زنانی رو میخواد که کار زیبایی ژنیتالیا انجام بده در صورتی که چند لحظه پیش گفت شوهر نداره 3.بهم میگه دکتر اقا کی دارین؟زول میزنم تو چشمای قرمزش و وقتی میره پا میشم دستامو میشورم 4.میگم استینتو بزن بالا نمیزنه.از وقتی وارد شده نگاهم نمیکنه.میگم ریه ات خرابه سیگار میکشی میگه نه سپاهیم.میگم با مواد شیمیایی کار میکنی؟میگه اره.میگم ماسک بزن.میگه این سوسول بازیا مال ما نیست 5.از رنگ لباسا و ارایشش میگم تازه عروسی میگه نه.میگم مثل تازه عروسا لباس پوشیدی.میگه ادم واسه شوهر جوونش باید مثل تازه عروسا باشه همیشه 6.وقتی بهش میگم حتما باید بره پیش متخصص میگه من جوونما فقط70 سالمه میگم منم چون جوونید گفتم اخه جوون باید زیاد عمر کنه...یه ابنبات از تو جیبش درمیاره بهم میده 7.دارم کلیدو تحویل میدم که اروم میاد سمتم و بهم میگه خانم دکتر بلند میگم بفرمایید یکم نگاهم میکنه میگه یکم از سرمم مونده بود...خودم دیدم که سرمش تموم شد و کشیدنش.میدونم این حرفی نبود که میخواست بزنه.میگم اشکال نداره و خداحافظی میکنم 8.میاد داخل اشک تو چشماش جمع میشه میگه خدارو شکر خانم دکتر هست روم نمیشد به مردا بگم.مشکلشو بهم میگه براش دارو مینویسم و میگم همچین مشکلیو پشت گوش نندازید 9.میپرسم لبش چه مشکلی داره میگه همانژیوم و مشکل همراهی نداره.پسر بچه میزنه زیر گریه که من امپول نمیزنم.میخندم و میگم من بچه ها رو دوس دارم امپول نمینویسم.داروهارو میگیره و طرز استفاده رو بهش میگم.میگه میخوام لبشو جراحی کنیم تو مهد اذیتش میکنن.میگم برای خودش و مربیش توضیح بدین.تصمیم برای جراحی با جراحه. 10.چقدر عاشق بچه هام.مخصوصا3تا6 ساله ها شیرینن.میخوام معاینشون کنم میگم ببینم چندتا دندون داری.دهنشونو تا ته باز میکنن.میگم دکتر بازی کنیم قلبتو بشنوم.میذارن گوشی بذارم روسینش.بامزه ترش اونجاس که بچه دیگه ای همراهش باشه و حسودی کنه و اونم بیاد دهنشو تا ته باز کنه.یا بگه یه چوب بستنیم به من بده.وقتی هم میرن بهشون میگم بای بای نکردی باهام 11.براش ازمایش مینویسم دارو مینویسم ادرس متخصص رو بهش میدم.میره به منشی میگه دکتر که برای من کاری نکرد ویزیتمو پس به.انقدر دعواطولانی میشه که به منشی میگم بعد از مریضا بفرستش تو.حین دیدن مریضام دیگه صداش عصبیم میکنه.داد میزنم خانم فلانی برگه نسخه دفترچه اشو بکن ویزیتشو پس بده
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۱
زیرزمینی

نظرات  (۷)

۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۱ معلوم الحال
خدا پدر و مادر گوگل رو بیامرزه
یه کلماتی هست که اصن نمیشه پرسید. از هیچ کدومتون
پاسخ:
وا چرا؟
فقط مورد 4... :(

+ خدا سایه ی دکترهای خوبی مثل شمارو از سر مردم کم نکنه.. والا ما مهندسا که گلی به سرشون نزدیم.. :)
پاسخ:
من که دکتر خوبی نیستم البته.ولی شما لطف داری
خرم آن کس که در این محنت گاه..
خاطری را سبب تسکین است..

روز پزشک بر شما مبارک :)
پاسخ:
ممنونم
سلام خسته نباشید سایت قشنگی دارید، اگه دوست داشتید به سایت ما هم سر بزنید
و اگه خواستید خوشحال میشیم با هم تبادل لینک داشته باشیم، سایت تفریحی فارس فان بیشتر از 20هزار بازدید کننده داره و میتونه به افزایش بازدید وبلاگتون هم کمک کنه
http://www.farsfun.ir/links
روز پزشک مبارکککک:))
پاسخ:
ممنووووون
روزت مبارک خانم دکتر خوشگلم
پاسخ:
فدای شما..روز شما هم مبارک
من این پست کامنت گذاشته بودم و علاوه بر تبریک روز پزشک راجه به خیلی از موردهای خاطرات هم اظهار فضل کرده بودم.نیومده؟؟؟ثبت نشده؟
به هرحال اظهار فضل هام هیچ اما روز پزشک که رو که باز هم تو همین پست تبریک میگم عزیزم.انشالا قبولیت در تخصص رو تبریک بگم
پاسخ:
نه.هرچی بوده جواب دادم و تایید کردم. ممنون عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی